Şampiyon 7. Bölüm Fragmanı
0:35
842,244
Reddit
#Şampiyon Her Perşembe 20.00'de #TRT1’de!
Şampiyon Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): facebook.com/sampiyonTRT/
Şampiyon Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): twitter.com/sampiyonTRT/
Şampiyon Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): instagram.com/sampiyonTRT/
Şampiyon Resmi TRsoft Kanalı (Official TRsoft Page): bit.ly/SampiyonTRT
TRT1 Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): facebook.com/TRT1/
TRT1 Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): twitter.com/trt1/
TRT1 Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): instagram.com/trt1/
TRT1 Resmi TRsoft Kanalı (Official TRsoft Page): trsoft.info

YORUMLAR
  • Şampiyon
    Şampiyon

    Şampiyon 6. Bölüm trsoft.info/hd/video/1pmisJKdhm6CcNA

    • kurtcanavar gamer
      kurtcanavar gamer

      @Klava Mamedova bekliyoz dünden ya

    • Klava Mamedova
      Klava Mamedova

      Naida N Hayir cikmadi

    • kurtcanavar gamer
      kurtcanavar gamer

      @Naida N malesef gardaş beklicez işte

    • Naida N
      Naida N

      Şampiyon 7 bölüm çıkmadı mi hala ?

    • kurtcanavar gamer
      kurtcanavar gamer

      @Tolga Ak ya nerden bbilicez bekledik saat 2 3 e çıkmadı

  • Anelia Zamfirova
    Anelia Zamfirova

    Yeni bolum nezaman bashliycak

  • her oyun manyağı
    her oyun manyağı

    mk 25 ekim hala yayınlanmadi

  • Sami Babur
    Sami Babur

    7 bölüm niye yayinlamiyor

  • Aysu Esrefli
    Aysu Esrefli

    Neden 7 ci bölüm yok😖

  • Abbos Mambetov
    Abbos Mambetov

    Ne zaman çıkıyor şampiyon ban marakdan öldüm

  • osman akman
    osman akman

    Pusat gibi kapandı zannettim uzun bölümler bekliyoruz arka sokaklar gibi tv izlemem haber harici sade bunu izliyorum

  • Isra Naz
    Isra Naz

    Neden yayinlanmadi bu hafta

  • tirtil hoca
    tirtil hoca

    bu film benim gibi kung fu ve dövüş hastaları için bu devirde bulunmaz bir nimet

  • Görkem Kaçmaz
    Görkem Kaçmaz

    7. Bölümü nerden izleyebilirim ?

  • Ferhad Rustemov
    Ferhad Rustemov

    Sampiyon 7 bolum ne zaman azerbaycandan selamlar dun vermediler sampiyonu

  • cafer ismayil
    cafer ismayil

    Niye final olcakmis ki zaten iyi bir dizi cok surmez.insalah final olmaz

  • MoonGOD
    MoonGOD

    Perşembeyi geçtik daha bölüm yok büyük ihtimal dizi bitirildi.

  • 199 Tv
    199 Tv

    7bolum tam olarak niye yutubda yok?

  • Ali Kılıç
    Ali Kılıç

    16. Bölümde final olucak.

  • Realemre
    Realemre

    Sampiyon dizsi yok

  • Rahile 82
    Rahile 82

    Sanpiyon neden olmadi dun acaba bilen varmi?

  • Namiq Mahmudov
    Namiq Mahmudov

    Cox sevindim final olmasin cox seviyeli dizidir

  • Zekeriya Mucık
    Zekeriya Mucık

    her perşembe diyo bu hafta yayınlanmadı mı acebee ?

  • seyid
    seyid

    7ci bölüm nerde?

  • Гули Токтосунова
    Гули Токтосунова

    Şampiyon bu hafta neden yok?

  • Nermin Serdar
    Nermin Serdar

    Film niye yok ??? Perşembe dediniz 24 de dediniz yokkk daha

  • Yuli Yiliz
    Yuli Yiliz

    Bu TRT nasil bi cirkin problem bi dizi veremediler insan gibi wuslati salmadilar gecen afta simdi de Sanpion yazik guzel diziler cirkin Programda veriolar yazik

  • mergen owezow
    mergen owezow

    Aslinda kafkasla suna sevgili olsalar dahada guzel film olurdu +👍

  • ABDÜLHAMİD HAN
    ABDÜLHAMİD HAN

    ?

  • Imran Sen
    Imran Sen

    Yeni bölüm nerde kaldi???

  • Eldarz YT
    Eldarz YT

    NE ZAMAN YUTUBA YAYINLAYACAKSINIZ 7 BOLUM TEK PARCAYI?

  • BAYRAM AZIZOV
    BAYRAM AZIZOV

    Arkadaşlar TRT1 açıklama yaptı şampiyon artık çarşamba günleri yayınlanacak

  • Гули Токтосунова
    Гули Токтосунова

    Друзья почему до сих пор 7 серия ютубе не загруженно.

  • Ceyhun Abbasov
    Ceyhun Abbasov

    bilən var bu şapiyonu niyə vermədilər hacan olacağ közduyurəm

  • Zümral Öztürk
    Zümral Öztürk

    7 Bölüm neden çıkmadı??

  • Patron
    Patron

    Sampiyon 7 bolum oynamadimi?

  • AnGaRaLI TuFaN
    AnGaRaLI TuFaN

    7bölum full nerde

  • Sehruz Letifli
    Sehruz Letifli

    7ci bölüm niyə bawlamadi bu nə Abı hansı diziyi seyr etsək final yapıyor hadi arkadaşlar şampiyon deyənlər,🤙🤙

  • burhan arici
    burhan arici

    Dizi neden oynamadi dunnen ?

  • Hasan kahraman
    Hasan kahraman

    Neden 7 bölüm yayınlanmadı

  • Nyks Tr Troll
    Nyks Tr Troll

    erdoğan yüzünden bi dizi izletmediler

  • Nyks Tr Troll
    Nyks Tr Troll

    şampiyon ya gün değiştirecek yada bitecek bilginize

  • DANNY Adel
    DANNY Adel

    Diziya durdurmayin 😢😢

  • Elvin Kerimov
    Elvin Kerimov

    Salam. Yeni bőlűm "7" ne zaman olucaktir? Nerdeee...

  • Qezenfer Qezenferli
    Qezenfer Qezenferli

    Neden filmi yuklemiyorsunuz youtube ye

  • esmatullah asim
    esmatullah asim

    Niye bu kadar tembel oldunuz hocam önce hemen geliyordu yeni bölüm ama şimdi çok bekledik allah sizi insaf versin biraz

    • Bəhruz BAXO
      Bəhruz BAXO

      Ümumiyyətlə verilib dünən tv yə?

  • Said Muhammed
    Said Muhammed

    Salam aleykum .Şampiyon dizisi dün nədən olmadı .Olacaqmı bu həftə .

  • Emir Gurhan
    Emir Gurhan

    Niye 7. Bolumu vermiyor ?

  • Tolga Ak
    Tolga Ak

    Bu hafta yokmuydu ??

  • Burhan Suenger
    Burhan Suenger

    7 bülüm nerde? bilen war me

  • Ceyhun Korkmaz
    Ceyhun Korkmaz

    Neden hala yeni.bolum yuklenmedi ??

  • VATAN SANA CANIM FEDA
    VATAN SANA CANIM FEDA

    7 bölüm yayinlanmadi mi ????

  • Bulut Eren Arslan
    Bulut Eren Arslan

    2.fragman kakmış ve 7.bölüm yayınlanmadı nedenini bilen varmı ?

    • Mustafa Mert
      Mustafa Mert

      Cumhubaskanin konuşması vardı sonrada eski bölümü yayinladilar

  • MKS_YT
    MKS_YT

    nerde kaldi 7bölum

  • TekBirCigara _
    TekBirCigara _

    Arkadaşlar bugün yoktu haftaya yayınlanacak.

  • Genç Fenerbahçe FB
    Genç Fenerbahçe FB

    Dizi devam ediyo sadece bugün Reis konuştu trt1 de o bakımdan

  • Mücahit Ünal
    Mücahit Ünal

    Admin 7.bölüm nerde

  • Tuncay_ Official
    Tuncay_ Official

    7 Bölüm neden gelmedi bilen varmı ?

  • Erdogan Can
    Erdogan Can

    Final yapmayın bu filmi çok izleyenler var bu filmi herkezin ağzında bu filim bugün 7 bölüm izleyemedim

  • Erdogan Can
    Erdogan Can

    Bu flim nerde atın izleyelim 7 bölüm final olmasın ben bu filmi çok seviyom

  • Veysel Ercan
    Veysel Ercan

    bu ne saçmalık dalganı geçiyolar vatandaşla ya hiç başlamayın yada adam gibi devam edin izleyicilerle dalganı geliyosunuz gayet güzel ve sevilerek beklenen ve izlenen bi diziyi ne bildirmesinden bahsediyosunuzki hayret doğrusu kendinize gelin lütfen ve devam edin sampiyona

  • Furkan Atay
    Furkan Atay

    Sampiyon 7 bölüm oynamadimi neden youtube yok hala?

  • Turan Memmedov
    Turan Memmedov

    yeni bolum neden yox

  • Max Muster
    Max Muster

    Hayirdir 24 ekim oldu yok dizi??

Sonraki