ŞIRDAN YEME YARIŞMASI (#orkunameydanokuyorum)
14:53
1,180,849
Reddit
Bugünkü #orkunameydanokuyorum videomuzda insanlara İngilizce kelimelerin telafuzunu sorucaz, helyum ile konuşturucaz, zorla şırdan yedirecez :)
Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın!
Yeni videoları kaçırmamak için trsoft.info tıklayarak abone olabilirsiniz!
3.5TL Dürüm Döner vs. 55TL Döner : trsoft.info/hd/video/3KCzk82IdbCkmsw
Manken Kız İstemek!: trsoft.info/hd/video/qXu64NCAeYJ6qpU
Sidik Yarışı ft. Berkcan Güven : trsoft.info/hd/video/mJa0uMSZbKCOjbI
İrem Sak ile Gülmeme Challenge : trsoft.info/hd/video/lqLZ3tuDh52KmrY
Yemekte Miyiz? 1. Sezon 1. Bölüm : trsoft.info/hd/video/2puvz8R1rK-ukrI
Reynmen ile Kızların Numarasını Almak: trsoft.info/hd/video/zKfayKiGg4yqmao
Tehlikeli Takla Parkour Challenge : trsoft.info/hd/video/yqivtbWqnmyemdA
5TL Masaj vs. 595TL Masaj : trsoft.info/hd/video/qpu3qs2ogG5mmZk
İkinci Kanalım! : goo.gl/I88ilb
Web : orkunisitmak.com
Twitter : twitter.com/orkunisitmak
Facebook : facebook.com/orkunisitmak
Instagram : instagram.com/orkunisitmak
Müzik Epidemic Sound: bit.ly/2b3Hv9A
Merhaba Ben Orkun Işıtmak! TRsoft kanalımda birbirinden komik şarkı, parodi, şaka, sosyal deney, eğlence, ve hayatımı paylaştığım vloglar/videolar üretiyorum. Genellikle haftada 2 video yüklediğim eğlence dolu kanalımdaki videolarımı kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!

YORUMLAR
  • Bagirtlak
    Bagirtlak

    10:22 yarıldım yaa

  • mert Serin
    mert Serin

    Lan biran ağzından alev püskürtüğünde kusuyo sandım

  • İsmail Asar
    İsmail Asar

    Çiftlikte keçi ye gel kuçu kuçu de

  • Rumeysa Bingül
    Rumeysa Bingül

    insanların esyasını tut ve kacırmıs gıbı yap sonra getır

  • Ali Aslan
    Ali Aslan

    saçını Brezilyalı Ronaldo gibi kestir bunuda yapta görelim orkun bey

  • Esezdi
    Esezdi

    Size yok sosis salam şırdan şırdan :-D:-D

  • Hacer Coskun
    Hacer Coskun

    Restorana git ve timsah eti iste eğer yok derlerse aslan eti iste

  • Tahir Emre Açıkgöz
    Tahir Emre Açıkgöz

    @orkunameydanokuyorum müzenin içinde dron sür

  • Ozan Avcı
    Ozan Avcı

    Ucuz mu zamanında adana da 2.5 tl ye yiyorduk 😄

  • Rüzgar Bodur
    Rüzgar Bodur

    Bir şırdancı mehmet atasözü sen şırdan herkes şırdanın yanından gider o kalır sen şırdan yani

  • Teknoloji Sihirbazı
    Teknoloji Sihirbazı

    *o* 'dur youtube'un kralı *r* enkli ve canlıdır videoları *k* albimizden çıkarmak mümkün mü adını *u* nutmak elde değil senin gibi insanı *n* eyleyelim sensiz bu dünyayı *ı* ssız bir adaya düşsem alırım seni *ş* akacı ve meraklı *ı* şıl ışıl oluyor gözlerimiz görünce seni *t* ertemiz kalbinle seversin hepimizi *m* elek gibi olmak zorunda mıydın sanki *a* dam gibi adamsın bulunmaz senin gibisi *k* albin hep temiz kalsın unutma olur mu bizi :D Like👍

  • Mert kral seçgin999,999,abone Secgin
    Mert kral seçgin999,999,abone Secgin

    😢😢😢😅😅😅😂😂😂😂hahahahaha

  • Mert kral seçgin999,999,abone Secgin
    Mert kral seçgin999,999,abone Secgin

    Adanada suşi yermisin abi lütfen

  • Gülşen Cansız
    Gülşen Cansız

    orkunameydanokuyorum yere olu gibi yat

  • Kafa 1 milyon
    Kafa 1 milyon

    Abi gözlerin çok güzel

  • Musa Tv
    Musa Tv

    KAZIK 14 TL LA ONUN YERİNE BEN SABAH ÖĞLE AKŞAM YEMEĞİMİ YERIM

  • Bizim Kanal
    Bizim Kanal

    Çok çabuk bittii

  • Bersu Yaman
    Bersu Yaman

    10:22 Jumbo dbfhdjdhhshdhsha

  • X. Aleyna .X
    X. Aleyna .X

    Şırdancı Mehmet:Sen şırdan yani

  • Yellowrock
    Yellowrock

    Kamu cezasının harikalığı 👍🏻

  • Mina Gümüş
    Mina Gümüş

    Abi markete git poşet al sonra poşeti iade etmeye çalış

  • Murat Caylak
    Murat Caylak

    şırdan yanılış yerlere gidiyor

  • Tülay Yavuz
    Tülay Yavuz

    6.28 arkadaki amca benim

  • GAME HOUSE TR
    GAME HOUSE TR

    Mehmet abi killa hakanla akraba mı

  • Ali Shop
    Ali Shop

    orkun dovmelerini cikarma challenge yap

  • Ali Maden
    Ali Maden

    7:45 VALLA ACI KOMA 2 TANE YERM

  • Melih mert Berberoğlu
    Melih mert Berberoğlu

    Esenyurtta dilencilik yap

  • oyun kraliçesi
    oyun kraliçesi

    Şırdan neye benziyor? Ben bilmiyorum söylermisiniz?

  • aysu Biter
    aysu Biter

    5 dakikada 15 kız öp

  • Serkan Oyunda
    Serkan Oyunda

    Şok'tan poşet al, bim'e git, a101 nerde diye sor☺

Sonraki