#PK24 Mezun Tayfayı Sıkılmaktan Kurtaracak 4 Taktik
9:40
67,043
Gri Koç
Reddit
2020 YKS Planlama Koçluğu Serisi ► bit.ly/2Ynx6gN
2020 YKS Motivasyon Koçluğu Serisi ► bit.ly/30z2DN8
2020 YKS Mücadele Öyküleri► bit.ly/2mTntrG
Verimli ve Düzenli Çalışma Taktikleri ► bit.ly/2mLMyVz
Keşif Öyküleri Serisi ► bit.ly/2leCwvG


Videomuz hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın!
Yeni videoları kaçırmamak için ►bit.ly/2g9Afzf tıklayarak abone olabilirsiniz!

Merhaba güzel insan ben Gri Koç. TRsoft kanalımda yaklaşık 5 yıldır sizlere motivasyon ve planlama koçluğu üzerine içerikler üretiyorum. Genellikle her hafta 3 yeni video kanalımda sizlerle oluyor. Videolarımı beğendiyseniz ve aramıza katılmak isterseniz kanalımıza abone olabilirsiniz. Sevgiler!

YORUMLAR
  • Eliyev Zaur
    Eliyev Zaur

    2020 tayfa icin biraz motivasyon videolari cekseniz)

  • furkan yıldız
    furkan yıldız

    Mezun tayfa bir sorum olacak hedefim 400 puan ve iyi bir üni de coğrafya okumak şuan tyt de tek eksik olduğum yer türkçe ve felsefe türkçede 25 i geçtiğimi hatırlamıyorum ayt de ise eksiğim edebiyat ve felsefe grubu edebiyat ta geçen sene 3 net yapmıştım ve 325 puanla mezuna kaldım bana verebileceğiniz bir taktik varmı evde çalışıyorum telefona girmiyorum günde en az 6 7 saat çalışıyorum ama bir türlü edebiyat ve türkçe artmıyor ne yapmalıyım

  • Derya Beyhan
    Derya Beyhan

    Türkiye 'yi Sultangazi kurtaracak. Bütün kütüphaneler cogunlukla dolu. Özellikle Özel günlerde açılış saatinden bir saat sonra her yer dolu oluyor. :-/

  • Fatma Bozkurt
    Fatma Bozkurt

    Ben deneme yapmaktan korktuğum için deneme yapmayı erteliyorum. Bu en büyük sorunum.

  • Kübra Çelik
    Kübra Çelik

    6 ayda nsl tıp kazanabilirim

  • Kübra Çelik
    Kübra Çelik

    3 netten 35 nete nsl yukselticem mat

  • Euphoria -
    Euphoria -

    Hocam tyt 18k ayt 27kdan mezuna bıraktım. Ciddi stres yönetimi sıkıntılarım vardı. Günde 6 saat çalışır, stresten asla denemede 10 dikkat hatasından aşağısını yapamazdım. Şimdi 3.5 saat, az ve öz çalışıyorum. Sadece bilmediğim, anlamadığım konular. Her şey daha iyi gidiyor ve psikolojimi de toparladım. Tekrara girmeme konusunda haklısınız, kuruntuya kapılıp da elli defa aynı şeyi çözmenin manası yok.

    • Euphoria -
      Euphoria -

      Ve fark ettim ki psikolojik olarak toparlanınca da anlama kapasitem arttı. Artık neredeyse hiç ekstra ders dinlemem gerekmiyor, her şey derste oturuyor, geriye de soru görmek kalıyor :)

  • Euphoria -
    Euphoria -

    Merhaba hocam, 90+tyt ve 60+aytden mezuna bırakan öğrencileriniz için deneme önerisi, taktikler ile ilgili bir video yapar mısınız? Nasıl bir süreç izlemeliyiz?

  • Misaki Chan
    Misaki Chan

    Yaşadığın yerde kütüphane olmaması..

  • Ayşe Arslan
    Ayşe Arslan

    Kendime not:Seni gururlandıracağım

  • nazlı yıl.
    nazlı yıl.

    06:30 allah belami versin kskdkskdkdkfk

  • kumsal duman
    kumsal duman

    bana yardımcı olur musunuz

  • kumsal duman
    kumsal duman

    hocam birşey söyleyeceğim mevzunum aralık bitti bitecek ben hala çalışmaya başlamadım neyapacağımı bilemiyorum

  • Tugce Calik
    Tugce Calik

    Allah yardimcimiz olsun zor ya mezunun mezunu olmak 😭

  • G K
    G K

    Videolarin suresi biraz daha kisa olsa cok iyi olur .

  • Sevgi Eminoğlu
    Sevgi Eminoğlu

    Hocam en fazla günde kaç ders çalışmamız gerekiyor

  • Gordon Freeman
    Gordon Freeman

    hocam mezunlar son 200 GÜN KALDI NE YAPALIM MOTİVASYONN

  • Bahar Uçar
    Bahar Uçar

    Hocam hani diyosunuz ya tanıdığım mezunların tümüne ara hedefler koydum diye.Bende o tanıdığınız mezunlardan olabilir miyim? Çünkü vidioyu izliyorum o gün çok güzel ve düzenli çalışıyorum diğer gün yine boşluyorum. Ve gerçekten çalışmak istiyorumm.Yani hocam sadece videolardan değil bire bir konuşmak ve yönlendirilmek istiyorum.

  • Kerem Yılmaz
    Kerem Yılmaz

    Hocam Netlerim Çok Saçma Ilerliyor Ve Düşuşleri Arasında Çok Fark Var Genel Denemden 47 Net Yapıyorum Ki Düşük Ama Bolum Denemesi Daha Rahat Olmasina Ragmen 36 Net Oluyor Bazende 50 Net Yapiyorum Ama Sonraki 2 Sinavimin Profili Yine 35 Netlerde Geliyor Nerde Hata Yapiyorum Acaba Paragraf Icin 2 Tane Kitap Bitirdim Ama Halen Daha Turkce Cok Fazla Zamanımı Alıyor Ne Yapmam Lazım Yardım Edin Lütfen

  • çağla babüroğlu
    çağla babüroğlu

    Bu aralar hep mezun tayfaya videolar bizi unutmayın hocaam size ihtiyacımız var :)

  • Merve Kaplan
    Merve Kaplan

    Hocam mezun ve evde çalışmaya çalışan yks öğrencileri içinde video çeker misiniz? Evde nasıl çalışmamız gerekiyor ve deneme konusunu nasıl halledebiliriz? Bi güzelce motive olup 6 ay sonunda güzelce sınava girip üniversiteyi kazanıp gidelim artık inşallah.

  • Kıvanç
    Kıvanç

    Mezuna kalanın ben

  • merve karabeyeser
    merve karabeyeser

    Esit agirlikciyim ayt de fen cozemezmiyim cozsem etkisi ne olur gencler bi el atin yaa 😕

  • Görkem Ali Önlü
    Görkem Ali Önlü

    neden hep mezun 12 lerde burada diyenler +1

  • Görkem Akkuş
    Görkem Akkuş

    Açık liseden mezun olanlar nasıl çalışmalı bunun için de bir video çekseniz

  • merve karabeyeser
    merve karabeyeser

    Ertelemeyin! Bir inşirah okuyun bir besmele çekin ve artık başlayın güzel insanlar . Unutmayin ki her zorlukla beraber bir kolaylik vardir

  • Merve Ataş
    Merve Ataş

    Sizi dinlerken bile ders çalışıyorum 😂

  • merve akyazı
    merve akyazı

    ❤️

  • kadir can
    kadir can

    Peki hocam dikkatım çok dağınık ne yapmalıyız

  • Nefes Onur Atar
    Nefes Onur Atar

    Hocam bu motivasyon videosu resmen bana uzun zamandır ihtiyacım olan bir videoydu teşekkür ederim 🙏

  • Melisa Akdoğan
    Melisa Akdoğan

    Gri koç kesinlikle haklısın her zamanki gibi sadece bir kız olarak söylüyorum süslenmeye ayırdığımız vakit aslında göründüğü kadar fazla değil ve insan kendini bakımlı hissettikçe daha da çok çalışma isteği geliyor

  • Memet Kiye
    Memet Kiye

    Çok iyi yaaa

  • Büşra Şimşek
    Büşra Şimşek

    Teşekkürler Gri Koç, #acımotivasyon videosu da silkeliyor, arada çekebilirseniz cok makbule geçer😊

  • Beyza Beyza
    Beyza Beyza

    Türkçe netim nasıl artıcak??

  • yusuf Günay
    yusuf Günay

    Hocam mezuna kalacağım şimdiden belli oldu şimdiden 0 başlangıç mı yapayım.

  • metin uzan
    metin uzan

    HOCAM AYLANIRSIZ DIŞARI ÇIKAMAM ÜZGÜNÜM

  • Elohim1343
    Elohim1343

    Hocam mobil sayfanizda bir sorun var uzun zamandır soru ve bildirim atamiyorum lütfen bi cozum bulun şu duruma kullanıcı ismim @taraçalı

  • EMRULLAH BEYAZ
    EMRULLAH BEYAZ

    Abi hep mezun tayfa diyorsun . Şöyle 10.siniflara falan da video çeksen

  • Hicran Başak
    Hicran Başak

    hocam lütfen tyt ve ayt tekrarlarını nasıl düzenli yaparız , bununla ilgili bir video gelsin lütfen

  • mucize olsa
    mucize olsa

    Cok yoruldum hocam😮😕

  • YASİN AKKUŞ
    YASİN AKKUŞ

    Reis 💪💪

  • Merve KACAR
    Merve KACAR

    Ağzına yüreğine sağlık hocam 🙏

  • balim nese bonce
    balim nese bonce

    Hocam keşke bu video formatlarından birkaç tane de başka sınavlara uyarlasanız(kpss mesela ☺️) o kadar güzel ki videolarınızın konseptleri; motivasyon, sınav taktikleri, çalışma şekli, daha önce başarılı olanlar ... bunu bi düşünürseniz bizi çok çok mutlu edersiniz. 🍀

  • Naz Filiz
    Naz Filiz

    hocam cok sıkıya takip ediyorum sizi ve diger görüştüğüm rehberlik hocalarimdan ziyade siz daha bi faydalı oluyosunuz 💜 doğruları yüzümüze vurup dünya senin etrafında dönmüyo dedirtebildiginiz icinn💜 ama sizden şöyle bi isteğim olucak derece yapan mezunlarla konuşuyosunuz evet ama ben bi mimar öğrencisi görmek dinlemek istiyorum 🙏 🙏

  • Gri Kadın
    Gri Kadın

    Şuan 2020 tayfanın videolarını rahat rahat dinliyorum seneye 2021 tayfa videoları gelince (inşallah) nasıl izleyeceğimi merak ediyorum.

  • Emir Ak
    Emir Ak

    12. Sınıf öğrencisiyim ve tyt eksiğim cok fazla 60 net yapabiliyorum ve bi yandan ayt götürmeye calışiyorum ilk 15 bin icin cok mu gerideyim toparlanir mi napmam lazim lutfen yardimcı olur musunu?

  • Zeki Özbal
    Zeki Özbal

    Ben abaniyorum yani aytde çoktan başladım trigonometri felan derken kafam yoruluyor günde 300 lerde soru çözüyorum kütüphane olarak dershanenin kütüphanesi var hocam hedefim İstanbul hukuk motivasyonumu nasıl arttırırim netim tyt 50 lerde ayt 40 larda

  • Sezen Doğan
    Sezen Doğan

    Hocam dış görünüş dediniz ordan yırttık. Evde ayı yogi gibi yatıyorum zaten ve mutluyum.

  • N3VA Graphation _q
    N3VA Graphation _q

    11.sınifim her güne matematik koymak istiyorum ama hocalarin verdiği ödevler yüzünden programim aksıyor ne yapmam gerekir ??

  • Selver Ceviz
    Selver Ceviz

    Hocam lütfen mezunlar için biraz daha video atın.. Gerçekten çok faydası oluyor tam birşeylerden vazgeçiyorum videolarınız i izleyince tamam yapıcam diyorum..

  • Adamin Dibi
    Adamin Dibi

    HOCAM YA BEN DERS ÇALIŞMAK İSTİYORUM ÖDEVLERİ KESINTISIZ YAPMAK ,KİTAP OKUMAK , GÜZEL YERLER KAZANMAK ISTIYORUM. AMA ŞUNU İLLAKİ DUYMUŞSUNUZDUR BASARAMIYACAĞIM-BASARAMAM-DENEYECEĞİM GIBI BASAMAKLAR VAR İSTE ORDA BAŞARCAĞIM KISMINDA BENİM AYAĞIM KAYIYOR EN ALT YERE DÜŞÜYORUM BEN ÜŞENGECIM VE BAĞIMLIYIM

  • Furkan Catal
    Furkan Catal

    Hocam Hakkari'deyim kütüphane yok :D

  • daisy be
    daisy be

    Şuana kadar izlediğim en gerçekçi videoydu hocam , teşekkür ederiz ✌🏻🙂

  • Eylül Gül
    Eylül Gül

    Afedersiniz yolda bok çukuruna da düşsem o gün sorum veya denemem varsa düşmemiş gibi giderim..

  • Mustafa
    Mustafa

    Hocam gecen sene aileme yuk olmiyim diye dershaneye gitmedim ozel ders de almadım 63 k yaptım.ama sırf egomdan dolayı bu puanı çop ettim tercih yapmadım.simdi dershaneye gidiyorum ayrıca netlerim de düştü baya.ne yapıcam bilmiyorum.hayata küstüm tamamen.sanki bu sene iyi bir yeri kazansam bile mutlu olamayacakmışım gibi hissediyorum.bu düşüncelerimden arınmam lazım.benim gibi olan var mı arkadaslar ne yapıyorsunuz rahatlamak icin

  • Bedia Nur
    Bedia Nur

    Şuan tam bir psikolojik çöküntü yaşıyorum tam bir düzene girdi başladım derken tekrar kendimi boşlukta buluyorum. Bir tyt bir ayt çalışıyorum ama ortada net birşey yok :((

  • Emir İpekçi
    Emir İpekçi

    Lütfen 11. sınıf videoları ayda 1 olmasın🙃

  • mychanel grq
    mychanel grq

    Uuuf hocam yemin ediyorum çıldırıcam bildiğin 6 ay kaldı. Ben başkalarının başarı hikayelerini dinledikçe çok buhrana kapılıyorum napacağımı bilmiyorum elim ayağıma dolanıyor. Benim istediğim hedefi başkaları 2. 3. Yılında yapıyor ben napacağım?

  • Eda Elif
    Eda Elif

    Hocam sizi dinleyerek sizinle motive olarak üniversiteyi kazandım ve hala motivasyon videolarınızı izliyorum ama üniversite okuyanlara da motivasyon videosu çekerseniz çok güzel olur hocam.

  • 800k Rengar
    800k Rengar

    Okulda görmediğimiz soru tarzlari test kitabında çıkıyor ve çözeniyorum ne yapmam gerek lütfen yardim (hocaya sorunca sanki o soruyu anlatmışta biliuorum gibi hızlıca anlatıyor )

Sonraki
YGS !
10:24
228