Mustafa Stüdyodan Kovuldu | MasterChef Türkiye 25.Bölüm
10:03
552,159
MasterChef Türkiye
Reddit
MasterChef Türkiye 25.bölümde kaptanlık oyununun ardından tadım sırasında söz alan Mustafa sözleriyle şeflerin tepkisini aldı. Mehmet Şef, Mustafa'yı stüdyodan kovdu... #MasterChefTürkiye 'yi takip et, ilk haberdar olan sen ol 👉 bit.ly/2k0x6Ut
TV8'in heyecan dolu yemek yarışması MasterChef yeni sezonda da tüm hızıyla devam ediyor. Dünyaca ünlü şefler Mehmet Yalçınkaya, Somer Sivrioğlu ve Danilo Zanni'nin karşısına çıkacak yarışmacılar, adeta ecel terleri döküyor. Peki kendilerinden istenen yemekleri, servis edilebilir hale getirmek için tüm gayretlerini ortaya koyan yarışmacılardan hangileri geçer not alacak?
Daha fazla MasterChef Bölümü için;
17. Bölüm : bit.ly/2kySFff
16. Bölüm : bit.ly/2l4kThY
15. Bölüm : bit.ly/2mv8t36
14. Bölüm : bit.ly/2l39EX5
13. Bölüm : bit.ly/2ml8Nl5
12. Bölüm : bit.ly/2lTUq6M
11. Bölüm : bit.ly/2mdUIG3
10. Bölüm : bit.ly/2lOyKJh
9. Bölüm : bit.ly/2k8rxmZ
8. Bölüm : bit.ly/2lWcT2I
7. Bölüm : bit.ly/2lxKDDy
6. Bölüm : bit.ly/2ksXnuT
5. Bölüm : bit.ly/2lFltmf
4. Bölüm : bit.ly/2lxr1iW
3. Bölüm : bit.ly/2jYsi1S
2. Bölüm : bit.ly/2k4ageM
1. Bölüm : bit.ly/2lzHD9A
#MasterChef Türkiye yeni bölümleriyle pazar, pazartesi ve salı günleri saat 20:00'da TV8'de...

YORUMLAR
  • By TitaN
    By TitaN

    Ben Olsam Aynısını Yapardım Egosu Götünden Büyük Mehmet Şefin Kusura Bakmasında Sevdiğim biriydi gözümden düştü Mustafa Adamdır Adam Olun şefsen şefliğini bil şov yapma hayvan gibi davranmayın insan olun biraz

  • şehrazat günaydın
    şehrazat günaydın

    Yav nasıl mehmet şef abarttı diyebiliyorsunuz? Adam resmen " siz bu işten anlamıyorsunuz diyo?" Eğer eleştiri istemiyorsa gelmeyecek programa. Mehmet şef az bile yapmış

  • Yahya Cemali
    Yahya Cemali

    Asıl sen haddini bil Habeş maymunu

  • Piya Pilavcı
    Piya Pilavcı

    Çıtır gözleme ne yumuşak cips gibi Mustafa sonuna kadar haklı şefler ona çok kötü davranıyorlar

  • Zeynep DOĞAN
    Zeynep DOĞAN

    Sanki peygamber götün havasına bak çocuk azarlar gibi bağırıyor bir de Danilo nun kibarlığına bakın

  • Ayhan Gümüs
    Ayhan Gümüs

    Memoya sahten gıcık oluyordum, mustafada gidince artık bakmıyorum, çünkü yemek değil soytarıların programı

  • Ata Öz
    Ata Öz

    bakisa bak ya

  • Özge Gündüz
    Özge Gündüz

    Bence Danilo Şef çok iyi bir şef ama gözleme çıtır olmaz. Annem hep bana gözleme yapar. Onun içindeki hamur önemli.

  • team win
    team win

    Gerizekalılar o kadar gözlemeyi üstüste koyarsa tabi yumuşar bide kndine şef diyo

  • ben böyleyim
    ben böyleyim

    Mustafa haksız yere elendiği anda master chef bitti benim için

  • Müzikli Klipler
    Müzikli Klipler

    Bir mehmet şef atasözü derki -Çık Dışarı !

  • salla gitsin
    salla gitsin

    Jüri olduğunu zanneden dayı kim ? Dünkü lokanta ascısına bak hele edepsiz herif

  • salla gitsin
    salla gitsin

    Yasin tam bi antipatik

  • wahe kara
    wahe kara

    Terbiyesizlik; insanı milyonların önünde rencide etmektir...

  • gul seren
    gul seren

    Çok güzel hareketler bunlar 2den geliyorum

  • Frank Castle
    Frank Castle

    7:55

  • hidayet argun
    hidayet argun

    10-20 yıl şef eğitimi alıyorsun mustafa birazda insanlık dersi al

  • Müslüm Cengiz
    Müslüm Cengiz

    Çok güzel hareketlerden gelenler ses versin ✌️

  • Aleyna Altınok
    Aleyna Altınok

    Peki canımın sabah 5 de gözleme çekmesi ve yapmaya gitmem

  • Monkey D. Luffy
    Monkey D. Luffy

    Hatalı olabilir de neden bağırıyor.

  • Mahmut TÖMEN
    Mahmut TÖMEN

    Sen kimsin ya bize burda şe yapıyorsun 😁😁😁

  • Nergiz 12345678
    Nergiz 12345678

    Mehmet şef terbiyesizlik

  • Tuti Channelxo
    Tuti Channelxo

    Video 7:40 da başlıyor 😂

  • emre426
    emre426

    Adamlardaki egoya bak , bunlara kalsa her şeyin en iyisini biliyorlar.Hiç kimsenin görüşüne dahi saygıları yok.Otoriteyi sorgulamak bu yüzden önemli.

  • Bilgin Banu
    Bilgin Banu

    Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış.zaten Mehmet şef çok yapmacık kendine sinirli dediler diye onu oynamaya çalışıyo .daha doğrusu para öyle davrandırıyo

  • Ramazan oyunda
    Ramazan oyunda

    Mehmet sefin gotu kalktı

  • 3 Kafadar
    3 Kafadar

    Mustafa da haklı şeflerde çünkü mustafa kendisine haksızlık yapıldığını şefler kendilerine saygısızlık yapıldığını düşündü

  • Nihal Sönmez
    Nihal Sönmez

    BASTIR CHEF XP

  • Erol Kayar
    Erol Kayar

    9:10 hava alıp sakinleşirken haberim yokmuş gibi çek pampa

  • Burak Çakır
    Burak Çakır

    Mustafa reis sonuna kadar haklisin

  • Zeynep Tirpan
    Zeynep Tirpan

    Gözleme ne zamandan beri çıtır oluyo ya😂gelmiş yabancı yerden 1 2 kere yemiş citirliklik ariyo millet burda doğmuş büyümüş ben hiç biyerde çıtır gozlemeye denk gelmedim bu bilerek yapılmış bişe şefler arasında kimseyi seçme citirlik ara ordan seçmeyiz misali kurgunuza ...

  • Kartal Q7
    Kartal Q7

    Senin gibi Şefin ben böyle egolü şerefsizleri aslın da televizyona bile çıkarmayacaksın ama işte acunun kanalı normaldir

  • Muhammed Ali Karataş
    Muhammed Ali Karataş

    Mehemet Şef Yasin e kızar,o arada Mustafa nefes alır Mehmet Şef:Mustafa çık dışarı!

  • Caner Topcu
    Caner Topcu

    MEHMET ŞEF bu kadar egolu olmasını hiç sevmiyorum

  • Ahmet Yılmaz
    Ahmet Yılmaz

    Sef olsaydim diyince ne oluyo ki mehmet sef sen kendini tanri mi sayiyon bu adam para kazanmak icin artislik yapiyo

  • Can Dinç
    Can Dinç

    Egoist AHKÂM KESMEYE Mİ GELDİN SEN ORAYA

  • Esmoli Nur
    Esmoli Nur

    Olum bunlar ne ya şef olmak istiyorsanız gidin okuyun kendiniz köpek gibi çalışın kendi emeğinizle böyle adamların azarını mı çekeceksiniz bir de

  • Cansel Senol
    Cansel Senol

    Daniloyu böyle biraz sinirli görünce kalbim kirildi , çok uzüldüm yaa 😔

  • Esra Karataş
    Esra Karataş

    Mehmet şef Allah senin o kaf dağındaki burnunu indirmeyi bilir. Sen bekle.

  • Sen Anan Yani
    Sen Anan Yani

    Bütün Laflara Rahmen Danilo Şefin Samimi Davranması Dünyanın En Pozitif İnsanı Yaa

  • mustafa böyle olacagini bilemedin mi bu tür yarismalara KATILIRMAAAZ

  • Serdar Turan
    Serdar Turan

    Babanın oglunami bagiriyon sen hayirdir

  • Umut Durmuş
    Umut Durmuş

    Şef degil sanki egoman

  • Recep Özkan
    Recep Özkan

    Benim anlamadığım danilo tamam neşe kaynağı burada olmasına da bir sözüm yok bence olmalıda ama Türk yemeklerinin acaba lezzetini falan nasıl anlıyo

  • Uzaygül Jackson
    Uzaygül Jackson

    Mustafa olaylara çok duygusal yaklaşıyor, buda haliyle onu agrasif yapıyor.. ama maşallah bizim şeflerimizde insan değil sanki azrail.. ne çabuk unutmuşlar kendileride bıirzamnlar omlet yaparken saatlerce mücadele veriyorlardı

  • İka İka
    İka İka

    Fare mustafa çok terbiyesiz ve sayğısız!!

  • Elmeddin Rzayev
    Elmeddin Rzayev

    musdafa adam ol önce

  • herşey dahil
    herşey dahil

    iki reyting alcaz diye milyonların gözü önünde insanları rencide etmeniz çok yanlış

  • ARSHİ SARUN
    ARSHİ SARUN

    Elemeden gelenler kdkdöd Mehmet şefin çık dışarı çıkmasını isterdim ya içimde kaldı valla

  • Gökdeniz Çelik
    Gökdeniz Çelik

    Çeşke vidoya mehmet şefin doğumundan başlasaydınız

  • hikmet özdemir
    hikmet özdemir

    ALLAH OLMUŞLAR BU ŞEFLER 👍😂😂

  • Sedat Toprak
    Sedat Toprak

    Kuzeykoreyide geçmış. Iyiki stüdyoda hemen asmadılar. Bu yarışmalara katılanları ben anlamıyorum.

  • Gonca Akkaya
    Gonca Akkaya

    Sen kindini merak et seni çıtır çıtır mı müstafa ajzjdhzkdhjdjddh

  • Demet D.
    Demet D.

    Mustafa ya yüklendiniz ya bu kadar o genç bir çocuk ve sizin bu tavrınızı ömür boyu unutmayacak...

  • İSLAMİC Life
    İSLAMİC Life

    MUSTAFA HAKLI!

  • shadow of death
    shadow of death

    Mustafa hak ettiği muameleyi gördü kendini bir halt zannediyor

  • xxx
    xxx

    Şey diye kıro birini koymuşlar ya adam bildiğin terbiyesiz, mustafa orda doğru birşey söyledi nasıl bir tahammülsüzlük bu ya rezil biri resmen bu adam şef değil barbar

  • Gjza
    Gjza

    MUSTTAFAM BU MORUKLARA İYİ YAPIYOSUN KUDURT BUNLARI

  • Selami Tasci
    Selami Tasci

    reytingler düştü galiba diyenler ..

  • Sivasliyakamoz
    Sivasliyakamoz

    Bugün 3. Kez yaptı ve gitti...

Sonraki