Massaka & Joe Young Ft. Snoop Dogg - 3 Kings (Prod by. Deadeye)
3:20
1,732,050
MASSAKA
Reddit
Big Boy Cash Presents
Massaka İnstagram:
instagram.com/massakaofficial
Snoop Dogg İnstagram:
instagram.com/snoopdogg
JoeYoung Instagram:
instagram.com/joeyoung4real
Apple Music
music.apple.com/de/album/3-kings-feat-snoop-dogg-dirty/1497512542?i=1497512543
Spotify
open.spotify.com/album/5nt1sYinoi3FtVzwo4Ew2D?si=xHIwqA4QQxaeG9h0NyNlyQ
Verse: Massaka, SnoopDogg, JoeYoung
Video: Gökhan Yilmaz
Beat: Deadeye
Mastering: Buğra Kunt

YORUMLAR
  • MASSAKA
    MASSAKA

    Arkadaşlar yorum yapıp paylaşırsanız trend 1 e taşırız projeyi ,herkese selamlar #massaka

    • TOLGA KAŞKA
      TOLGA KAŞKA

      #SnoopDoggTV !!! 🔥

    • YİĞİT ASLAN
      YİĞİT ASLAN

      sa masaka

    • MRX TV
      MRX TV

      ADAMIN DİBİSİN ÖLÜMÜNE AKANDAYIZ !

    • recep ercan
      recep ercan

      Reis katliam serisini yerli rapçilerle devam et. Bide 'soykırım 1-2-3' serisi çıkar ondada yabancı rapçilerle yap. Nası ama fikir. Düşünsene Eminem snopdog falan soykırım 1 de öff efsane

    • Tik tok
      Tik tok

      👏👏👏👏

  • Gökdeniz Yıldız
    Gökdeniz Yıldız

    3.300 disslike 3.300 ölü

  • iVar noBONLESS !
    iVar noBONLESS !

    Respect

  • Emrah Zorlu
    Emrah Zorlu

    Gangsta rap in kralı na selam 🤙 masakka 👋

  • Emirhan Canikli
    Emirhan Canikli

    Snoop dogun girişi çok güzel değilmi

  • Steroid Wolf
    Steroid Wolf

    Massaka bir gün 5 metre boyunda 2 ton ağırlığında bir adamla bilek güreşi yaptı kaybeden ise kendini yeşile boyayacaktı.

  • MuyuscoHD
    MuyuscoHD

    Gelmiş geçmiş en iyi rapculerden biri yanındaki de snoopdog

  • Tuğçe Akgül
    Tuğçe Akgül

    Massaka 🦅🖤

  • KƏNAN QASIMOV
    KƏNAN QASIMOV

    Helal olsun sana iyi işler çıkarıyorsun 100.000.000 izlenmesi gereken esil repler

  • Onur Torpil
    Onur Torpil

    Eminemle feat gelmezse namussuz serefsizsin massaka

  • İsmail Güler
    İsmail Güler

    Ceza Fuat feat

  • İsmail Güler
    İsmail Güler

    Adam nirvanada bi geeflow, defkhan ve dr fuchs feat gelse

  • Hamza Fidan
    Hamza Fidan

    Reis Bdsm takılıyor

  • özkan baycan
    özkan baycan

    Joe Young parçaya zorla dahil edilmiş galiba

  • dikkated
    dikkated

    Bir rivayete göre insanlar kılıcı ilk icat ettiğinde MASSAKA silahını yağlıyordu

  • ÇÖLDEKİ Haydut
    ÇÖLDEKİ Haydut

    mq snoop doggla bıle ızlenemıyon sen kafana sık mıllete atar yapacagına :DASDASDASf

  • Kılimanjero Tutaytis
    Kılimanjero Tutaytis

    Make Snoop Dogg And I’m chilling with a filling Drink spilling, bottom million Yeah we really getting a billy Tryna getting sky .. mine V.I.P I MP behind the clouds That’s where you find me Dress code, pimp mode Four w**res, three lifes Zipping on some tangle rate Modern day more to gain My aroma is off stone I leave your body stuck up in a coma Yeah I’m on Three Kings Ma-Massaka Three Kings Joe Young.. Snoop Dogg.. [Verse 2: Massaka] Eh-ehh, Berlin bi’ de TC Siren sesleri gece Rap mi Bize meze yüzü beze Elde balta Olduğum sermtler simdi marka Avcı izini sildi karda Ağrırlığı verince koptu halka Ses yok, gelemezsin farkına Bize pes yok karaladım bahtıma Artık sil o paraları aklından Yakuza, Massaka katliam Çok rahat mı Verelim bi’ yangına Ritim yok seytanın dansında İsabet ederim anlına Susturucular parkına Hayat, anlattık her sey yalandı Kaldı bi’ yankı Hayat önüm kapandı Otomatik silahları cam’dan Bakıs artık değisti Evet Ölüler’den canlan [Verse 3: Joe Young] I’m a motherf**king .. .. n**ga in a zone .. n**ga tryna bow She here with me till six in a month I’m a send her back versuri.online She don’t know how to act Don’t trust this w**res As a motherf**king fact .. brand new sh*es .. anybody knews Hit me like that We don’t play no games You’re not for grim Is a Goddamn shame Been doing this for years Knows nothing about my name Fake this missing But I trust to the gang

  • KeyboardLord
    KeyboardLord

    Snoop Dogg yaşlanmış la :/

  • Zap Zap
    Zap Zap

    Snoop Almanya ya gelememiş ama köpeklerini Massakaya yollamiş😂

  • ilker Kocaman
    ilker Kocaman

    Bi üstü yok bu şarkının 👍👍👍

  • Mehmet salih Turgut
    Mehmet salih Turgut

    Snoop dogg ve massaka bunları görmek gerçekten güzrlv

  • SaaySeein
    SaaySeein

    hahaha ne kadar iyi kamera şakası hahaha

  • Hasan Öztürk
    Hasan Öztürk

    00:46 36 boys :d

  • Zap Zap
    Zap Zap

    Massaka altın saatin çok karizmatik bana hediye eder misin?

  • Emirhan Güner
    Emirhan Güner

    berlin bi de tc kısmını beğenen tek kişi benmiyim la dk 1:05

  • Mert Kazan
    Mert Kazan

    Massaka kralll abi çok daha hardcore şarkılar bekliyorum senden çok iyiii

  • altmış yaprak
    altmış yaprak

    Bilmiyenler için snoop dog Müslümandır

  • Onur Topçu
    Onur Topçu

    ütü masasını görünce aklıma direk dağ 1 geliyor nedense :)

  • Mardanarya **mday
    Mardanarya **mday

    36 boys 👌 Kreuzberg Deutschland ❤ Türkei

  • Kemal Batuhan Şenol
    Kemal Batuhan Şenol

    Verse 1: Snoop Dogg] Make Snoop Dogg And I’m chilling with a filling Drink spilling, bottom million Yeah we really getting a billy Tryna getting sky .. mine V.I.P I MP behind the clouds That’s where you find me Dress code, pimp mode Four w**res, three lifes Zipping on some tangle rate Modern day more to gain My aroma is off stone I leave your body stuck up in a coma Yeah I’m on Three Kings Ma-Massaka Three Kings Joe Young.. Snoop Dogg.. [Verse 2: Massaka] Eh-ehh, Berlin bi’ de TC Siren sesleri gece Rap mi Bize meze yüzü beze Elde balta Olduğum sermtler simdi marka Avcı izini sildi karda Ağrırlığı verince koptu halka Ses yok, gelemezsin farkına Bize pes yok karaladım bahtıma Artık sil o paraları aklından Yakuza, Massaka katliam Çok rahat mı Verelim bi’ yangına Ritim yok seytanın dansında İsabet ederim anlına Susturucular parkına Hayat, anlattık her sey yalandı Kaldı bi’ yankı Hayat önüm kapandı Otomatik silahları cam’dan Bakıs artık değisti Evet Ölüler’den canlan [Verse 3: Joe Young] I’m a motherf**king .. .. n**ga in a zone .. n**ga tryna bow She here with me till six in a month I’m a send her back versuri.online She don’t know how to act Don’t trust this w**res As a motherf**king fact .. brand new sh*es .. anybody knews Hit me like that We don’t play no games You’re not for grim Is a Goddamn shame Been doing this for years Knows nothing about my name Fake this missing But I trust to the gang Three K, three Kings Three K, three Kings Three Kings Three K, three Kings Three Kings…

  • PDND Müzik
    PDND Müzik

    Pdnd Müzik bunu beğendi 👏🏻👏🏻

  • Uğurcan Taşdemir
    Uğurcan Taşdemir

    1:37 de kendimi kaybedip yanlışlıkla kapıya kafa attım

  • Sinan Berkay YILDIZ
    Sinan Berkay YILDIZ

    Balon

  • Ders Zamanı
    Ders Zamanı

    Abi superr

  • Dövüş Sever
    Dövüş Sever

    dısslıke atanlar icin 1 dakikalık saygı durusu

  • dusunen cekirge
    dusunen cekirge

    0:47 killa hakanı görenler +1 lesin

  • Sucuklu Yumurta
    Sucuklu Yumurta

    Çok iyi abi ya

  • Halil Yılmaz
    Halil Yılmaz

    Snopp , çocuklar benim daha önemli işlerim var siz takılın der gibi 35 saniyede anlatacağını anlatıp gitmiş..( bu arada lavuğun kafası fena)

  • Fabolous TV
    Fabolous TV

    Senin partin her ikisinden daha iyi. Keşke senden devami gelseydi

  • NEMUTLUTURKUMDIYENE
    NEMUTLUTURKUMDIYENE

    MASSAKA SİKER ATAR TÜRK KARDEŞLERİME SELAMLAR NE MUTLU TURKUM DİYENE PARTİ AYRIMI YOK TÜRKÜZ :)

  • Emo Dinc
    Emo Dinc

    Kickbox antrenmana giderken Gelirken antrenman yaparken dinliyecegim full Time 24/7🔥

  • ROOT
    ROOT

    Adam yaşlandıkça gençleşiyor yakışıklaşıyor amk soğuk mevsim deki masaka nerde şimdiki nerde bro

  • Mustafa özdaş
    Mustafa özdaş

    So glad i get the best of both worlds fully understand all artists 😎

  • Yiğitcan Bozoğlu
    Yiğitcan Bozoğlu

    20 yıl sonra yeni nesil : oha snoop dogla feet atmışşşş

  • vy gh
    vy gh

    Bombastik 👍

  • BeroTube HD
    BeroTube HD

    0:47 killa hakan değil mi üzerinde north face mont olan

  • Elena Yusubova
    Elena Yusubova

    Heyy dostum bu mal bi harikaa😄

  • FüzeliMahmut
    FüzeliMahmut

    ABİM turuncu gacının instasını versene

  • Kerem Karataş
    Kerem Karataş

    1:55 kadar cool olsam...

  • MEHMET EMİN YILDIRIM
    MEHMET EMİN YILDIRIM

    Dünkü konserde hayal kırıkliğına uğradım

  • sefa eroğlu
    sefa eroğlu

    Snoop Dogg ve Joe Young ile bareber feat ama TÜRKÇE sözler efsane

  • TRwalkryTR
    TRwalkryTR

    Olm klipte kılla hakan da varmış o kadar dinledim yeni fark ediyom

  • Majura Bey
    Majura Bey

    Ulan normalde 50 milyon görüntülenmeli videolarda olan yorum sayısı 1,6 milyonluk videoya gelmiş maşallah

  • Tolga KESKİN
    Tolga KESKİN

    Abi DMX ne zaman geliyor

  • Şebnem
    Şebnem

    :)))

  • Krebs Baba
    Krebs Baba

    Saçma sapan şarkılar 150 milyon dinlenirken bu şarkının 1.6 milyonda kalması üzücü.

  • Lykia
    Lykia

    O değil de snoop dogg 55 yaşında bee. Kral yaşlanıyo...

  • Mobile Legends Live
    Mobile Legends Live

    Abi diablo gelsin

  • Sedat Sevda Terzi
    Sedat Sevda Terzi

    ıts has been tıme we been waıtıng tıll turkısh nıggaz start so the whole world can hear us out keep up the masakka the real kıngz ıs here on out maşallah to my turkısh nıggaz

  • Ay Yıldız
    Ay Yıldız

    Ben niye bunu şimdi görüyorum

Sonraki