MİNYATÜR TUĞLA ile DUBLEX EV Yaptım! #EVDEKAL
12:38
1,118,637
Mendebur Lemur
Reddit
Bugün minyatür tuğla kullanarak dublex ev yaptım. Sadece küçük olmakla kalmayıp gerçek malzemeler ile üretilmiş olan tuğla, kiremit vs. kullandığım için gerçek bir evin minyatürünü yaptım da diyebiliriz. Ayrıca bu video sevilirse hayalimdeki evi tasarlayıp onu da yapmayı düşünüyorum. Yapması epey uzun sürse de eğlenceli bir hobi olduğunu söylemeliyim, iyi seyirler! #evdekal #stayhome
Instagram: instagram.com/mendeburlemur/
Ürün Linki: instagram.com/minyaturtugla/

YORUMLAR
  • Muhammed Salih Koca Diecast
    Muhammed Salih Koca Diecast

    Kule vinç ile diğer uzaktan kumandalı dozer kamyon tır vb. Araçlar alarak bir video çeker misin o küçük araçlar tuğla falan taşısın vinç üst kata çıkartsın beton mikseri beton döksün vb. Güzel bir video olabilir

  • AYBERK Boztaş
    AYBERK Boztaş

    En kötü proşop hataları gelsin

  • bir çocuk işte
    bir çocuk işte

    Videoda 10 dk gerçekte 9 gün .D

  • Erkan Tuncer
    Erkan Tuncer

    Çatı kremitlerini ters koydun bro 😀😀

  • Hakan Yaman
    Hakan Yaman

    m

  • Ilke Ilim
    Ilke Ilim

    Çatı hiç olmamiş

  • Elif Gök
    Elif Gök

    Helal olsun

  • Furkan Aydınkaya
    Furkan Aydınkaya

    Abi civcivler nerede onlarla bi video gelsin

  • ミKILL๛ BossX
    ミKILL๛ BossX

    <a href="#" class="seekto" data-time="93">1:33</a> FIRTAS bulabilirsem

  • THE NOMAD
    THE NOMAD

    Bu ev imar barışına girer bence ....

  • ᗪEᔕT ᖇOYEᖇ
    ᗪEᔕT ᖇOYEᖇ

    DEPREME DAYANIKLIMI BARİ :D

  • Mustafa Delioğlan
    Mustafa Delioğlan

    Abi o beyaz macunlar elimize zarar veririmi

  • alperen kaan durmaz
    alperen kaan durmaz

    TRsoftnin en iyi kanalısın adim alperen

  • Yusuf Gültekin
    Yusuf Gültekin

    ABİ mınçıka al

  • Kemal Basoda
    Kemal Basoda

    Havuz yap

  • Abdullah fatih Şen
    Abdullah fatih Şen

    Abi daha iyisini yaparsın sen ABART❤️

  • ZQRBA HD
    ZQRBA HD

    Abarttım: Beyaz Sarayı yaptım

  • CİGU İLE Eğlence
    CİGU İLE Eğlence

    Abi internet’ten alışveriş yapacağım önerdiğin bir site var mı?

  • ? Yusuf Değer ?
    ? Yusuf Değer ?

    Kanalına destek verir misiniz

  • Gülay Hişir Hisir
    Gülay Hişir Hisir

    Abi link koy lütfen

  • mirac yılmaz
    mirac yılmaz

    abi bizim evidesen yap

  • Ecrin Tasduzen
    Ecrin Tasduzen

    Abi bence saçını bir daha maviye boyat

  • Mustafa Hatipoğlu
    Mustafa Hatipoğlu

    beğendim. Yenisii gelsiinnnnn

  • Mehmet Akif Bostancı
    Mehmet Akif Bostancı

    elektrik faturası kaç para geliyor

  • Eren
    Eren

    Ooo zengin oldun lemur bizi tanımazsın daha sjjsjs

  • ALoNeDARK
    ALoNeDARK

    abi içine eşya ve mobilya koy

  • tropikal adam
    tropikal adam

    Abi arkadaki! Televizyon lg uhd tv akilli kumandasimi var bide telefonunu baglamissin

  • Muhammed Can Sakmak
    Muhammed Can Sakmak

    Ellerine sağlık

  • Muhammet - ROBLOX
    Muhammet - ROBLOX

    o gösterdiğin Başka Videoydu

  • Muhammet Emin AYGUN
    Muhammet Emin AYGUN

    Bekliyoruz diyer bölümü

  • Salam Saqol
    Salam Saqol

    Abi yapppppp

  • Suleyman Sah
    Suleyman Sah

    Helalcolsun abim da buyu gelsin

  • onur liman
    onur liman

    Abart abi bu tip videolar gelsin

  • Şükrü Yıldız
    Şükrü Yıldız

    Abi bence evin çok güzel oldu böyle videoların gelmesini isteyenler +1like

  • kuzey gt
    kuzey gt

    Abarttim serisi bundan olsun

  • Dakika Bey
    Dakika Bey

    Abarttım Kardeşime minyatür evin gerçeğini yapıp sattım

  • Taylan Berat Koç
    Taylan Berat Koç

    videonun devamı gelsin diyenler +1

  • g g
    g g

    Bence yapp

  • Onease Gt
    Onease Gt

    ABARTIM! versiyonu gelsin ama arkadaşlar ından yardım al.

  • Orhan TÜTÜNCÜ
    Orhan TÜTÜNCÜ

    lemuuuuuuuurrrrrrrrrrrr :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D KİREMİTLERİ ters koydun çatıya senden mütahit olursa dam akıtır kankaaaaaa :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:

  • Ömer Gamer
    Ömer Gamer

    Abi farklı youtuburlara mesaj atıyorum tesla nın bir makinası ı hayata gecirmek istiyoruz ilgilenirsen kanalımdaki tek videoya yorum at

  • PRO OYUNDA
    PRO OYUNDA

    Ömür intromu yorumlar mısın

  • PRO OYUNDA
    PRO OYUNDA

    İntroma bakıp yorum yapana ya like atcam minimum 2video ya like atcam maksimum 10 ya da abone olcam

  • Metin Mumin Kandiran
    Metin Mumin Kandiran

    Helal olsun

  • ege savran
    ege savran

    İŞSİZ

  • simay bekısoglu
    simay bekısoglu

    abi daha büğünü yap

  • Kaan Kanza
    Kaan Kanza

    Abi alie Press den alınan ürünler geliyormu virüs nedeniyle

  • grknn Çeşni
    grknn Çeşni

    O mazeme ler nereden aldı merak ediyorum

    • Sevgi Dağkurs
      Sevgi Dağkurs

      Açıklamada yazıyor

  • gökhan akkuş
    gökhan akkuş

    abi ev efsane olmuş yani ben bile yapamam çok zor ama yoptıysan sen pro sun abi helal olsun valla

  • Alper Tanrıverdi
    Alper Tanrıverdi

    Abi lütfen yap çoooooooooook güüüüüzzzzzzzeeeeeeelllllll

  • Berk Bayhan
    Berk Bayhan

    Abiiiii mükemmellik gerçekten

  • ozan
    ozan

    Abi saatin markası ne

  • bir fikrim var !!!
    bir fikrim var !!!

    ey çoban heyyy catıdakı kıremıtlerı ters dızmıssın ıcerı su gırecek:)

  • Emre Berktas
    Emre Berktas

    Evin Kirası Kaç Lira?

  • Eda Atalık
    Eda Atalık

    Minyatür şeylere aşığım ev minyatür malzeme kaynıyor ve ayrıca sevdiğim için değil muhteşem yapıyorsun ve kesinlikle başka bölümler gelmeli!LÜTFEN GELSİN

  • Sevim Sen
    Sevim Sen

    Abi ne zaman video atacaksın

  • huseyn555 Rehimov
    huseyn555 Rehimov

    Lemur abi evde kalll eve niye girmiyon eve 😂😂😂

  • ali özyurt
    ali özyurt

    Abi aldıği0ın siteyide yazsana

  • Sino Oyuncu
    Sino Oyuncu

    Kiremitleeri ters koydu ama güzel

  • MUHAMMED EMİN KURT
    MUHAMMED EMİN KURT

    bende istiyorum ama çok pahalı :(((((((((((((((((

  • tolga kolkıran
    tolga kolkıran

    Hakan abi Acer nitro 5 i5 incelemesi yaparmısın lütfen

  • KRAL muzyy.
    KRAL muzyy.

    Experimentboy abi bu adamın kanalı aynı sen bi kanala bakarsan sevinirim bayılacaksın o derece dehşet bir şey

  • Emir Anıl Anlar
    Emir Anıl Anlar

    Abart devam et

  • ZahidWithD
    ZahidWithD

    Geçen süre 1 ömürdü, siz 12 dakika 38 saniyesini gördünüz.

  • Enes ÇAKIR
    Enes ÇAKIR

    Abi lütfen devasa ev de gelsin evin içine karo falan döşe

  • eray dönmez
    eray dönmez

    Abi tuğlaları nerden aldın!?

  • Pubgyeni Can
    Pubgyeni Can

    <a href="#" class="seekto" data-time="233">3:53</a> başka bişey sandım

  • H53RGFB
    H53RGFB

    Lan şu eski videolarını özledik onlardan yap be.Dayıyla ilme doğru, saçma sapan reklamlar.

  • kamal türkoğlu
    kamal türkoğlu

    Karsılıklı abune olmaki istiyən varmı?

  • melis d
    melis d

    İnşaattan zerre anlamam aslında ama çatı tuğlaları ters :d Reelde öle olsa evi su basar

  • Sangal
    Sangal

    Çatı olmamış

  • Adolf Hitler
    Adolf Hitler

    Bende cities skylines oynuyorum minyatür şehir kurabilirim

  • Emine Keleş
    Emine Keleş

    Abi bunları nerden aldın

  • Servet Gun
    Servet Gun

    süper

  • Deniz Genç
    Deniz Genç

    Aldığın sitenin linki

  • Ömer Sami Beydoğan
    Ömer Sami Beydoğan

    Bu kanalda amaç çiğ yaratık yemektir.

  • Alaa Gamer
    Alaa Gamer

    Abi sabırılı olmana hayranım ben olsam o evi yaparken çıldırırdım😡😡

  • Alişan Şadman
    Alişan Şadman

    Hakan abi ben 3D yazıcı almayı planlıyorum acaba senin bir önerin varmı hangisi daha iyi.

  • Cihan havagi
    Cihan havagi

    Bunu abartırsan mütahit olursan abiii

  • KoDLiVe JuNioR
    KoDLiVe JuNioR

    Abi bana şapka gönderir misin

Sonraki