LOKMACI AÇIP BATAN ADAM - Röportaj Adam #01journos
2:37
1,130,603
Röportaj Adam
Reddit
Yeni salgın olan Lokmacı açmanın popüler olduğu şu dönemde yaprak dökümü başlamıştır. 01journos lokmacı hikayemiz yayında.
Müzik: Bilal Karaman - Dark Eyes
instagram.com/bilal_karaman_?igshid=ztkmwiabwx1u
Röportaj adam ile Adana, Türkiye ve dünya gündeminden ilginç haberler, komik röportajlar izleyin.

YORUMLAR
  • Veli Solmaz
    Veli Solmaz

    Konu batırmaksa kimse elme su dökemez. Çocukken satmak için 10 simit aldım fırından 6 tanesini kendim yedim 😁

  • Feyzi Çelik
    Feyzi Çelik

    Abe geçenlerde bir inek kırmızı ışıkta geçerken küpesinden ceza yemiş. On numara malzeme çıkar sana onu yap

  • Revan Qedirzade
    Revan Qedirzade

    Üzerimizə idda yapıyorlarmış banada 1.5 verdilerdi tutdu o ay kapattım mizahın en derin noktası eyvallah kardeşim Azərbaycam dan izlənirsən 👍

  • felix xd
    felix xd

    😂😂😂😂😂haram lokma

  • Emrah Zorlu
    Emrah Zorlu

    😂😂😂

  • vodbov micatel
    vodbov micatel

    bu video bir hit ! ing yazip oynasalar dunyada fenomen olur

  • Ergin
    Ergin

    Damat olmak = eşinin erkek kardeşi tarafından batirilmak

  • Mavi Vural
    Mavi Vural

    maşallah çene çok kuvvetli 😂😂😂😂😂

  • Gül Ulu
    Gül Ulu

    😂

  • otomobil 44
    otomobil 44

    Bende işsizim lokmacimi açsam batarmiyim

  • Lviv Rehber
    Lviv Rehber

    trsoft.info/hd/video/rqiluL6CampsjKY

  • Patis Pates
    Patis Pates

    0:51 arkadaki video durdu ya

  • Unal Önder
    Unal Önder

    *Ben olsam benden tavsiye almazdım* Çok açıklayıcı oldu

  • Mert Dönmez
    Mert Dönmez

    Cok yakışıklısın

  • Deli Cevat
    Deli Cevat

    Lan 3.kata lokmacı mı açılır erotik shop mu bu ahahahaa efsane yaaaa :))))

  • Fatih Ahmed Akçora
    Fatih Ahmed Akçora

    Ama altyazı yok ;(

  • Support TV
    Support TV

    bu videoyu izledikten sonra google da lokmacı sokağı diye aratan oldumu

  • Akın Mersin
    Akın Mersin

    Kahvede bizimle d׺ak ğeciyorlardı😂

  • Ugur Cetin
    Ugur Cetin

    Yauw ne adamsin yauw vallahi😂😂😂😂

  • Ümitcan Melikoglu
    Ümitcan Melikoglu

    .

  • ümit kahvecigil
    ümit kahvecigil

    Ağzındaki lokmayi çıkar hele demedi 😔

  • Emrah ÖZTÜRK
    Emrah ÖZTÜRK

    Benden sana tavsiye garsinlar açık saçık bonba gibi kadınlar çalıştır mekanın dolar tasar bizim millet bunu çok sever iflas etmez sin

  • Emrah ÖZTÜRK
    Emrah ÖZTÜRK

    Millet kıskanç abi budevir çok pis

  • Mustafa Aslan
    Mustafa Aslan

    Banada 1.50 oran vermişlerdi o ay battım tuttu😄😃😄😃

  • AKIN ALTINOK
    AKIN ALTINOK

    İzmirde sokaklarda hayır olarak dağıtılıyor. Parayla zot bulursunuz 😃. Haftada en az 2 gün bulunur sokaklarda

  • Kd.Taş.KozmoTürk Süleyman Koru
    Kd.Taş.KozmoTürk Süleyman Koru

    dostlar bu iş tutarmı lokmacı acmayı düsünüyorum çok para varmış!!!!

  • Czn burak
    Czn burak

    Yiyecek sepetine falan üye olduk

  • Mehmet Yıldız
    Mehmet Yıldız

    eski videolarin daha dogaldi. şimdi bakiyorum da.kelimeleri seçe seçe tane tane çıkartmaya calisiyirsun.bu seni meşhir eden tarz degil.

  • rotten
    rotten

    bundan izmire açtılar. Lan mekanın önü kalabalık gözüksün diye bedava lokma döktürüp dağıtılan şehre !!

  • Ali Dolu
    Ali Dolu

    Haram lokma 😂

  • Vartolu Sadettin
    Vartolu Sadettin

    LOKMATA TA TA TA BÜYÜLEYİCİ BİZE Bİ LOKMATA ÜSTÜNE ŞİKİLATA İKİ DE LİMONATA

    • Alperen BAYRAK
      Alperen BAYRAK

      Batıyorum lan! Semttekiler batıyorum ulan Edirnrkapı, Edirrnekapı batıyorum. Duydunuz mu lan kına yakın *mınakoduklarım lokma döktürün lan.

  • funda ozan
    funda ozan

    yudumcu açsaydın lan.oda olmadı yalayıcı açsaydın....

  • Ozan Kurtoglu
    Ozan Kurtoglu

    Like ı hak ettin

  • grent trel
    grent trel

    Mükemmel mizah. Beş saat konuş dinlemeyenin....

  • HÜSEYİN ERDAL
    HÜSEYİN ERDAL

    Çok kibar lan bu bünye kabul etmiyor 😉😉

  • A G E E N
    A G E E N

    arkada vıdeo dondu la :D

  • Ertugrl Onal
    Ertugrl Onal

    Dalamandayim ge burda bedava dağatilir onuda çoğu zaman alip yemem bedava olduğu halde.

  • Murat Canbulat
    Murat Canbulat

    Haram lokmaaa koptum koptumm

  • Bilal Arda Görgülü
    Bilal Arda Görgülü

    abi seni allah kurtarsın

  • Sayko
    Sayko

    Sahibindene bak nedense bi tek İzmirde yok satılık lokma makinesi.

  • Murat Aslan Levent
    Murat Aslan Levent

    Adam harbi komedi ya...

  • suluman star
    suluman star

    Reis şile, de gölete atılan lastikleri yaparmısın Lütfen

  • Rabia Ataç
    Rabia Ataç

    Yenileri yok mu???

  • Ahmet Akdoğan
    Ahmet Akdoğan

    Cem Yılmaz'ın tahtına oturacaksiniz emin olun.

  • hikmet gunes
    hikmet gunes

    Bizim mahalledeki lokmaci cok iyi. Kurutulmus maymun götü üzerinde servis ediyor, üzerine hafif keçi gübresiyle birlikte direk beni köyümün yağmirlarinda yikasınlar çalıypr

  • Yerli Koyun
    Yerli Koyun

    Sen lokma değilsin herkesi sevindiremezsin

  • TNT exo
    TNT exo

    adam efsane türkiyede bi benzeri yok.....en son lokmayi bitarafina sokan bi arkadas vardi bi tek o kapanmadi.ama adam hakk eti ben olsam yapamazdim......sdfsdfdsdsd

  • nehir Tokdemir
    nehir Tokdemir

    Televizyonda da Munchies Asmr var 😂

  • Şahi
    Şahi

    Tekrar lokmacı açmalısın çünkü hepsi kapanıyor millet nerden lokma yicek? 😂

  • muhsin kayikci
    muhsin kayikci

    Haramlokma.com müsait alabilirsiniz :)

  • ibo's
    ibo's

    Mk izmirde beleş hergün

  • Ceyhun Karakaş
    Ceyhun Karakaş

    Ne adamsın ama sen mahsun 😂😂

  • green tea
    green tea

    Ahahahhahahahha

  • Fırat Özdemir
    Fırat Özdemir

    😂😂😂😂

  • Ibrahim Pasazadə
    Ibrahim Pasazadə

    Lan sondaki kelme tam bi efsane💥

  • Berke Ayman
    Berke Ayman

    Salaklar

  • CELİL ŞİMŞEK
    CELİL ŞİMŞEK

    Hayırlı sabahlar kardeşim çok güzel bir sayfa bende yeni kanal kurdum desteklerinizi bekliyorum lütfen kanalıma abone olurmusunuz

  • atilla caner
    atilla caner

    Bu adama hastayim ben süper biri Mükemmel

  • mehmet uyar
    mehmet uyar

    Ben olsam benden tavsiye almazdım

  • rawencrow
    rawencrow

    efsaneymiş asdfsdaf.D:D:D:D

Sonraki