Kemal Can Parlak - Adamın Dibiyim (Sar Başa Film Müziği)
2:06
375,304
Reddit
Sar Başa 23 Ağustos'ta sinemalarda!
Büyük eğlenerek ortaya çıkardığımız Sabri performansı! Da Poet ve Erik Dalı'na ayrıca teşekkürler. Sabri dostlarıyla şansını deniyor, oynat bakalım. :P
Videoyu beğendiyseniz beğenmeyi, abone olmayı, twitch'e uğramayı, çay içmeyi, sevmeyi, sevilmeyi ve mutlu olmayı unutmayınız. İyi günler.
Kendine Müzisyen Sosyal Medya:
Twitch ► www.twitch.tv/kendinemuzisyen
Instagram ► instagram.com/kendinemuzisyen
Facebook ► facebook.com/kendinemuzisyen
Twitter ► twitter.com/KendineMuzisyen
Discord ► discord.gg/muzisyenler
Sözler:
Kan kokusu almış köpekbalığı gibiyim,
Yarı yolda bırakmam seni çünkü adamın dibiyim!
Gülüşün yargı dağıtıyor kafam oldu mahkeme,
Sana düşüyorum zaman duruyor birdenbire
Hayat bir okyanus kaldım ortasında,
Güvendiğim bu dostlarımsa hep yanımda,
On numara planlarım var aklımda,
Ama hiç tadı yok sen yanımda olmayınca,
Gördüm seni,
Çaldın beni,
Dönmem geriye bundan sonra!

YORUMLAR
  • Rügü
    Rügü

    Spotiy?

  • Bulut Topçu
    Bulut Topçu

    like atmayanı çıkışta buluruz

  • Arkadaş Film
    Arkadaş Film

    00:48 de 2x en hızlı yi seçin efso zaten şarkı ama hareketli oluyor daha cok

  • Arda Nargile
    Arda Nargile

    RAKUN ŞARKI SÖYLERSE

  • Doruk 75
    Doruk 75

    En kötü bölüm 2:05

  • Doruk 75
    Doruk 75

    Yorum okurken Kendine Müzüsyen hangi yoruma kalp attı diye bakiyom asdfguenenskske

  • mutsuz kraliçe
    mutsuz kraliçe

    Kendini beyenmiş tek kız yorumu benim

  • mutsuz kraliçe
    mutsuz kraliçe

    Bal gibide donersin kopek gibi

  • Ragıp Emre ekici
    Ragıp Emre ekici

    Arkada eray slow da mutlu rep gibi girince başını eğiyor aq ne alaka

  • Ragıp Emre ekici
    Ragıp Emre ekici

    Bu yayıncılar da egoist ya adamın dibiymiş qreeqrqeeqrqeewqrqerq

  • Murat Döner
    Murat Döner

    Biz adam gibi sevdik, yarı yolda bırakmadık. Ya o ne yaptı ? "BEN ESKİ SEVGİLİMLE BARIŞTIM" DEDİ 😢

  • PedroBey
    PedroBey

    şarkı efso

  • Ahmet Sumeyye
    Ahmet Sumeyye

    Bu kız nasıl erkek sesi çıkartmış böyle kaliteli efek kullanmış ha

  • thexceylin 12
    thexceylin 12

    Abi mükemmel bir şarkı inş beğenirsin

  • Alp Yılmaz
    Alp Yılmaz

    ADAM MI !!?!?!?!?!!?

  • BRAWL PROSU
    BRAWL PROSU

    güzel şarkı rakunzel bu arada abi sizin film googleye düştü bile

  • Ahmed Demir
    Ahmed Demir

    Begeyide biyerlere koysaydınız zıplasaydı

  • cem çakmak
    cem çakmak

    yarrağam gibi söylüon siqtir

  • Halit Altıparmak
    Halit Altıparmak

    senin ben götünü sikiyim müzikle uğraşmıyosunya amına koduğum

  • ZutanBey
    ZutanBey

    Kemal Abi Kendine Değil Zaten Müzisyensin Gönlümüzde Müzisyen

  • Demir Pençe90
    Demir Pençe90

    yemin ederim bağımlılık yaptı ya,

  • Doruk 75
    Doruk 75

    Abi sinemada kendimi zor tutdum dans etmemek için:) dans etmedim çıkışta bulamadın bari kalp at👑👑👑

  • Doruk 75
    Doruk 75

    Abi senden kalp almak için yorum arıyorum arkadaşlara hava atıcağım :)

  • Mısra K.
    Mısra K.

    Spotify'a gelsiiiiiin +1

  • Mustafa Taylan
    Mustafa Taylan

    10 numara film ve müzik

  • Demir Pençe90
    Demir Pençe90

    biraz sesi anıl piyancıya benziyo

  • tork _moment
    tork _moment

    Emre yine yeşil şort giymiş sjsksbxdjskd

  • LastForz -
    LastForz -

    Abone Kokusu Almış Twitcher Gibi...

  • nothing.
    nothing.

    sana düştüm ha kemal

  • animator elekber 2_yt
    animator elekber 2_yt

    Film çok güzel

  • SEMİH ÖZEL
    SEMİH ÖZEL

    Şarkının sözleri OoooOoo x2000

  • Oxy Gen
    Oxy Gen

    Şarkının sözleri owowowowowow

  • B T
    B T

    ADAM DEDİ BEYLER BEN OBONELİKTEN ÇIKIYOM HADİ BB

  • hasan sepek
    hasan sepek

    YARISI OH LAMAYLA GECİYO

  • MrDooMs YT
    MrDooMs YT

    Chata bak ya d: acayip kıskanmışlar kemali

  • Pubg Dünyası
    Pubg Dünyası

    Kan kokusu almis kopek baligi gibiyim yari yolda burakmam seni cunku adamin dibiyim

  • Mehmet Efe Kepez
    Mehmet Efe Kepez

    abi bugün sinemana gittim sana hayran kaldım başarılarının devamını dilerim

  • Twitch Adam
    Twitch Adam

    Adam ????

  • Mehmet-Efoo CLK
    Mehmet-Efoo CLK

    %1 şarkı %99 oOoOoOo

  • In Flames
    In Flames

    Kemal adamdır gerisi(geriye kalanlar alper filan yani)

Sonraki