Çukur 3.Sezon 5.Bölüm Fragman - YAMAÇ'TAN BÜYÜK ŞOK!
10:05
612,535
Reddit
Çukur 3 sezon 5 bölüm fragman ve Çukur 3.Sezon 5.Bölüm Fragman show tv cukur 3 sezon 5 bolum fragmanı yamaç öldümü çukur 3 sezon 5 bölüm fragmanı ve Çukur 3.Sezon 5.Bölüm Sneak Peek çukur fragman

#ÇukurS3 #YamaçKoçovalı #İstanbulÇukur
Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de ›
Koçovalılar, hayatlarının en büyük acısıyla karşı karşıyadır! Yücel’in oyunuyla Yamaç ve İdris Koçovalı’dan biri diğerini vurmak zorunda kalmıştır. Hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağı Çukur’da hakimiyeti Akın Koçovalı alırken, Baykal’ın kızı Efsun’un Çukur’a adım atması kartların yeniden dağıtılmasına neden olacak.
Her Çukur 3.Sezon 5.Bölüm Fragman ilk sahne sonrası detaylı analiz ler gelecektir. Kanala abone olarak bizi destekleyebilirsin.
İnstagramdan takip etmeyi unutma:
instagram.com/alisuruucu
Çukur 3. Sezon 45 Bölüm Fragman ile igili merak ettiklerini yorumlara yazabilirsin
Senaryo: Gökhan Horzum
Yapımcı: Kerem Çatay, Pelin Diştaş Yaşaroğlu
Yönetmen: Sinan Öztürk
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Müzik: Toygar Işıklı
2. Yönetmen: Özgür Sevimli
Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay
Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu
Oyuncu Kadrosu
Yamaç: Aras Bulut İynemli
Sena: Dilan Çiçek Deniz
İdris: Ercan Kesal
Sultan: Perihan Savaş
Meliha: Şenay Gürler
Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil
Aliço: Rıza Kocaoğlu
Selim: Öner Erkan
Cumali: Necip Memili
Çeto: Erkan Avcı
Mahsun: Berkay Ateş
Celasun: Kubilay Aka
Emmi: Kadir Çermik
Ayşe: İrem Altuğ
Saadet: Boncuk Yılmaz
Medet: Mustafa Kırantepe
Ersoy: Mehmet Yılmaz Ak
Metin: Cem Uslu
Kemal: Uğur Yıldıran
Meke: Aytaç Uşun
Akşın: İlayda Alişan
Karaca: Ece Yaşar
Yıldız: Gökşen Ateş
Veysel: Halil Babür
Hatice: İpek Türktan
Deren: Beste Kanar
Lal Fındık: Ramin Nezir
Pes etmedik Yılmadık Ayaktayız. ALİ SÜRÜCÜ

YORUMLAR
  • Ali Sürücü
    Ali Sürücü

    Kitaptaki BOMBA detaylar yeni gelecek videoda olacak abone olup bildirimleri açmayı unutmayın!🔥

    • Difai Pars Təşkilatı
      Difai Pars Təşkilatı

      Metinin kara kuzuları takib ederken kullandığı araçın plakasıyla Yamaçı kurtaran kişinin kullandığı arabanın plakası aynı.

    • Dilya Dilya
      Dilya Dilya

      İdris koçavali yaşiyor olabilir yamaçi kutkaran adam onın adami. Bu yuzdan gostarmadi yuzini. Eger başka adamsa gostarirdi. Ramzi İdrisni adami olabilir dizide har kez diyişiyor

    • Dilya Dilya
      Dilya Dilya

      Yamaçi kutkaran efsun deyil. Efsun jumalini narda yaşadigini bilmas. Efsun yamaçi taşiyalmas ve yamaçi kutkaran kadin deyil. Bu Remzi olabilir yada diziye katilan yep yeni harakter. Kesinlikla koçavalilari yada çukuri iyi taniyan biri. Efsun yamaç oldi diye çok uzildi.

    • To Mikail Akturk
      To Mikail Akturk

      Nehir gercek kardes :) sende bende iyi biliyoz bunu ilerki bolumlerde yamaca karsi kullanacaklar

  • Ahmet YEŞİLYURT
    Ahmet YEŞİLYURT

    Olm manyak mısınız lan dizi lan bu gerçekmiş gibi yaşamak ne video yapmışsınız bi de deli gibi izlenme bu ülkenin zeka seviyesi her gün daha mı kötüye gidiyor be arkadaş

  • sirin kelam
    sirin kelam

    gerceg

  • Рашидбек Рашид
    Рашидбек Рашид

    Nerda qaldi 5 bolum

  • Deniz dnz
    Deniz dnz

    Sana hırsız diyolar.. İnanayımmı bilemedim.. 🤔Ali

  • Harun Yıldız
    Harun Yıldız

    bence gerçek olmalı

  • Furkan Kocabıyık
    Furkan Kocabıyık

  • Ali Mamajanov
    Ali Mamajanov

    Muzik?

  • Muhamad Nasih
    Muhamad Nasih

    Söylediklerin hepsi yalan

  • Tayfun Nagiyev
    Tayfun Nagiyev

    Ali , kardeşim dün balattaydım , çekimler vardı . Meke , Celasun , Metin , Emmi ve Selim Çukura dönmüş . Hepsinin durumu iyiydi . Ve Sahnelerin birinde Sultan Selimi kahveye götürüyor , diğerindeyse emmi kahveye doğru yürüyor .

  • Tolga  Inanir
    Tolga Inanir

    Yamaci remzi kurtardi

  • Pinar Pinar Canan
    Pinar Pinar Canan

    hic bile akina isinamam hain o...onu istemiyoruz

  • Difai Pars Təşkilatı
    Difai Pars Təşkilatı

    Metinin kara kuzuları takib ederken kullandığı adamın plakasıyla Yamaçı kurtaran kişinin arabasının plakası aynı. Dikkatli ol Ali Sürücü.

  • KOZMİK OYUNCU
    KOZMİK OYUNCU

    Abi 3 sezon 5 bölüm oynamıyor finalmi oldu

  • PUBG DELİSİ SÖNMEZ
    PUBG DELİSİ SÖNMEZ

    Gerçek abi

  • Alikemal Bozkurt TR
    Alikemal Bozkurt TR

    SİZİ MUTLU EDİNMİ ANNENİZ VE BABANIZ UZUN YAŞAR İNŞALLAH. 361 ABONEYİM 375 OLURMU?

  • Vusal Farmanov
    Vusal Farmanov

    KENT RUSLARDA KANKA ANLAMINDA

  • Mobil Oyun Chılgını
    Mobil Oyun Chılgını

    Bence nehir gerçek çünkü görevli nehire demiştiki burası yamacin odası seni başka odaya alalım

  • Gülsüm Bingölo
    Gülsüm Bingölo

    Bu hafta neden çujur yok

  • Veyai Duran
    Veyai Duran

    ŞEY HANİ SİZ DİYORSUNUZ YA YAMAÇ I KURTARAN KİŞİ EFSUN HAYIR ÇÜNKÜ O O EL EFSUN UN ELİ DEĞİL BELKİDE IŞIK YANSIMIŞ O PARMAKLARA BENCE REMZİ:)

  • Bayram kaan Karabaş
    Bayram kaan Karabaş

    Abi cukur kac zezon sürecek

  • Volkan
    Volkan

    Nehir hayal olsa sacma olur

  • Yalcin Dilsiz
    Yalcin Dilsiz

    Gercek

  • Cumhuriyet Kadini
    Cumhuriyet Kadini

    Aileye ihanet...., filimde olsa cok itici...!

  • Ersah Koca
    Ersah Koca

    Abi bi ara duvara kerem koçavalı yazmışlardı ne o neydi ve kimdi

  • Sherzod Nazarov
    Sherzod Nazarov

    Mehir gercak cunki en basinda hastahanaga galdinda doktor hem vardi mehira doktor yorin yamac gedacak sabr et dedi

  • Çukur heryerde p
    Çukur heryerde p

    Vartoli azeri öldürecek

  • Muhammet Emin Yılmaz
    Muhammet Emin Yılmaz

    Nehir gerçek

  • serxan guliev
    serxan guliev

    Yamaci kurtaran kadın nehir diyenler bu butona

  • Gargamel
    Gargamel

    Geçen hafta Koçovalılar hapisten çıkamayacak diyordum, bu videoda yakında çıkacaklar diyon. Ne iş?

  • Abdulah Dinler
    Abdulah Dinler

    Bence damla kurtarmis

  • Ramazan Kartal
    Ramazan Kartal

    Hayal

  • __FIRAT.TT__
    __FIRAT.TT__

    Bence nehir gerçek çünkü dizinin başrol oyuncuları arasında yer alıyor yani şu anda yamaçın hayali olsa bile ilerde yamaçın karşısına çıkacak diye düşünüyorum ben

  • Ali Atik
    Ali Atik

    Remzi kurtardı çukura girmek için her şeyi yaparım demişti akına

  • Mesut Tokkan
    Mesut Tokkan

    Yamacı medet kurtardı

  • Don ChicoBello
    Don ChicoBello

    Buraya yaziyorum yamaci kurtaran doktor! Ilerleyen bölümlerde yamac tam delirdigini ve nehirin hayal olduguna inandiginda doktor yamacla görüsücek ve nehirin gercek oldugunu kanitlayacak .... daha sonra yamac nehir aski tam gaz basliyacak.

  • Nodira Rahmonova
    Nodira Rahmonova

    Vallahi emeğine sağlık

  • Hatice Geçer
    Hatice Geçer

    Silahlar aynı değil

  • zeynep Ozdn
    zeynep Ozdn

    Gercek bence

  • İrem Aydın
    İrem Aydın

    nehir gerçek bnce gerçek değilse bile gerçek olmalı

  • Hacl Ozdemir
    Hacl Ozdemir

    Yamaci kurtaran remzi dir ister inan ister inanma gardas... cukurda yuzu yok gezmeye ve o sahne varya hani akina ben sadece cukura girmek istiyorum dedi ya... hayir silah ayni degil efsunun silahi kucuk 22 kalibre tabancasi ama o gordugumuz silah bareta silahi efsunun silahi duz uzeri... sonra akinin yamaci oldurmek istedigini biliyor ustelik remzi herzaman takip eder oyle isleri cok defa yapti... ve efsunun arabasi bmw... ben remzi diyorum yardim edip tekrar annesinin gonlunu alacak ve cukura girecek... o sahneleri bosuna gostermediler akin ile gecen remzi ile arasinda... ve remzi den iyi bilen yok cukuru yani cumali agbisi okdugunu ve nereerde takildigini remzi iyi biliyor.... bem remzi diyorum nokta.

  • bünyamin kılıç
    bünyamin kılıç

    Yarın dizi oynayacak ama fragman hala ortada yok ne oluyor

  • kara kara
    kara kara

    Meliha olmasın

  • Kozzer Gameplay
    Kozzer Gameplay

    ABI bu hafta çukur yokmu

  • süleyman karagöz
    süleyman karagöz

    sen adamsın

  • Emre Düzyurt
    Emre Düzyurt

    bence yamaci kuetaran efsun degil o oje olayida yansimadan oyle gozukuyo bence remzi kurtariyo silahta tam olarak ayni degil sadece benziyo arka nisangahindaki cikinti efsunun silahinda yok yani bence remzi kurtardi

  • qapee xL
    qapee xL

    Oje değil parmağında beyaz uç var

  • hasan bedeloğlu
    hasan bedeloğlu

    Yarın bölüm var ama hâlâ fragman gelmedi

  • Burak Krkmzz
    Burak Krkmzz

    Çok mantıklı lan nehirin hayali olması çünki efsun yamaçı seviyor yamaç o kızı seviyor falan karışacaktı şimdi kesinleşti ozaman eninde sonunda efsunla beraber olur

  • Saniye Aslan
    Saniye Aslan

    Gerçek anam babamın ben serhat

  • Kerem Erbiçer
    Kerem Erbiçer

    Saçmalamayın ya nehir gerçek

  • Elvin Gulmaliyev
    Elvin Gulmaliyev

    Bunu izleyende buda büyük maldır...

  • Sultan Semiev
    Sultan Semiev

    Nehir gerçək deil

  • Çınar Aktaş Videoları
    Çınar Aktaş Videoları

    Nehir hayal diyenler yok bunların hepsi yamacın hayali Çukur falan yok Hepsi yamacın hayali komadan uyandıktan sonra pavyonda çalıştığı yere geri dönecek

  • Ayse İsmail
    Ayse İsmail

    Ben paşa diyorum

  • Ayse İsmail
    Ayse İsmail

    Iyde efsun cymaliy nerden biliyor ki evinin de biliyor bide kapinin onune brakti yamaci

  • Yusuf Palalı
    Yusuf Palalı

    Oyle biri var ama nehir degil yağmacı tanıyan biri yamac öyle görmek istiyor

  • Shukri Shekho
    Shukri Shekho

    Neden çukurun 3. Sezonun 5. Bölümün fragmanı çıkmadı.

  • Oyun Yoneticisi
    Oyun Yoneticisi

    Şifreni nehir çözücek

  • Emre Yenilmez
    Emre Yenilmez

    Evet nehir gerçek deil çünkü kuruluş osman dizinde. bi süre oynayacak sonra çıkacak yani sadece hayal

Sonraki