ÇILDIRTAN EŞEK ŞAKASI !!
24:26
377,806
Reddit
Bu video da efsane eşek şakasıyla sizlerleyim arkadaşlar. Bir çoğunuz tanımış olduğu Yavuz Selim 'e (Oyun Portal) birazcık ağır bir şaka yaptım :) Şakayı yaparken çok eğlendim sizlerde umarım izlerken sizlerde eğlenirsiniz:)
Yavuz Selim kanal;
trsoft.info
Kurt Berk İnstagram ; instagram.com/kurtberk34/

Videolarımı beğendiyseniz kanalıma "abone olup" bildirimleri açarak diğer videolarımdan haberdar olabilirsiniz.
beni instagramdan da takip edin !!
instagram.com/firatsobutayofficial
Hepinize selamlar ben Fırat Sobutay :) . Kanalımda sizleri bol eğlenceli videolar bekliyor . Gülerken sizleri de güldürmek , sizleri de eğlenceme ortak etmek en büyük amacım :) Videolarımdan haberdar olmak için kanalıma abone olmayı unutmayın !! Görüşmek ve “Gülüşmek” üzere :)
25 000 TL vs 3 000 TL TATİL- ZARF'TAN HANGİ TATİL ÇIKACAK ?
trsoft.info/hd/video/3Juursdla4CqsZk
CEVAP VER YA DA BÖCEK YE! 😱(TROLLÜ İTİRAFLAR ) 😜
trsoft.info/hd/video/ynjFqZVjY6FqnbI
500 TL ÖDÜLLÜ EKLER YEME KAPIŞMASI !!
trsoft.info/hd/video/vJnbrJJkn4hrsLI
BOŞANIYORUZ...ANNELERİMİZE TELEFON ŞAKASI YAPTIK
trsoft.info/hd/video/sWKUtcicn4OEnZU
50 KG ÇUVAL TAŞIDIM (BEL PERT)
trsoft.info/hd/video/t4G42bSqnISJidA
YAKTINIZ BENİ ; TANIMADIĞIM İNSANLARA SENİ SEVİYORUM DEDİM !! (700 TL GİTTİ :) 😢
trsoft.info/hd/video/mmqpv7OcdY6QarI

YORUMLAR
  • Fırat Sobutay
    Fırat Sobutay

    Arkadaşlar gelsin mi bu tür videolar ? :) instagramdan beni takip edin ; instagram.com/firatsobutayofficial ❤️😘

    • skskka mssmks
      skskka mssmks

      Kötü kurgu abe

    • シḞḀṮḀḶṠṮṏḲḕ
      シḞḀṮḀḶṠṮṏḲḕ

      trsoft.info/hd/video/rWSjnLCKZ21sbtQ

    • Yasemin Akdemir
      Yasemin Akdemir

      gelsinnnnnnn

    • Umut ve video Minecraft
      Umut ve video Minecraft

      @Doruk Öksüzler primci

    • kursad akar
      kursad akar

      abi Allah tan boksör değil yavuz selim yoksa işin zor

  • Eren Reedus
    Eren Reedus

    Kameraman arabada ki 3. Kişi durmuş ordan çekiyor fake kurgu olduğunu bu kadar belli etmeyin

  • ProFeSöR
    ProFeSöR

    %100 kurgu

  • Duhan Çoban
    Duhan Çoban

    yavuz abi sana üzüldüm ya

  • Yiğit Arslan Aydın
    Yiğit Arslan Aydın

    Flash TV

  • ali yılmaz
    ali yılmaz

    0:10 da abi biz bi şey yapmadık 5:18 siz kimsiniz lan

  • Necati Star fighter
    Necati Star fighter

    Selim abi 19:04 de neden kaçmıyor ?

  • Necati Star fighter
    Necati Star fighter

    Vaay varya yavuz selimle 10 numara aksiyon filmi cekilir

  • Mehmet Emin Guneri
    Mehmet Emin Guneri

    Kurgunun Kralı

  • Ozan Atilla
    Ozan Atilla

    O ayı gibi adam zaten söz dizisinde oynadı oyuncu olduğu belli

  • Ege Demirel
    Ege Demirel

    Salak salak şey

    • Ege Demirel
      Ege Demirel

      Şaka şaka valla taklaya geldi

  • ilker özcan
    ilker özcan

    efsane olmuş lan

  • ner fun
    ner fun

    Ayy dunden beri izliyorum ya harika saka bence en iyisi 👏👏😁

  • Ege Enes
    Ege Enes

    Fake değil kesinlikle

  • ner fun
    ner fun

    Yalan da olsa gerçek de olsa valla etkilendim gözlerim doldu bee .. ciddi anlamda oyunculuk konuşmuş..

  • MKE-SOLKAPALI
    MKE-SOLKAPALI

    Kameramanı niye baglamdilar kurgu olduğu ne kadar belli

  • Furkan Efe Keskin
    Furkan Efe Keskin

    Fırat şakanın içine sıçayım

  • Masalli Telekom
    Masalli Telekom

    Furat abi ben burda aladim selim abi ilkdefa autlas cekdiyi vakiten izliyorum cok kizdim firat abi senen kucuyum diye kufur etmem boyle sakalar yapma

  • Kerim Ünal
    Kerim Ünal

    Selim dede nin küfür ettiği belli videoda bilerek küfür etmiyor

  • TABLET PROBOOK
    TABLET PROBOOK

    Altina sıctı selim

  • Emre ÖZÇELİK
    Emre ÖZÇELİK

    Fırat adamlığın önde gidenidir ondan başka adam yoktur

  • Flash Tv
    Flash Tv

    Oyunculuk teklifimizi kabul ettiğiniz için sağolun

  • Efe Ayvacık
    Efe Ayvacık

    Selim taklaya geldi

  • Grave丶PUBG
    Grave丶PUBG

    Haberi vardi nokta

  • furkan demirci
    furkan demirci

    Olum takla kingdeÇok acı çekti yaa

  • heyo
    heyo

    inandık👍

  • samir huseynov
    samir huseynov

    vallah siz delimisizmi he

  • Osman Basaran
    Osman Basaran

    3 deyince inanıyoruz 1,2,4

  • Idris Akin
    Idris Akin

    Fırat lan olum sussana gerizekalı herğf 🤣🤣🤣🤣 lan ne güldüm

  • Arda Oğuzcan
    Arda Oğuzcan

    Çok sahte olmuş be hocam... Hayır bu tür videoların hepsi sahte oluyo da yani beraber kameraman Erkut'la içeriye giriyolar adamlar sadece Yavuz'a atlıyor. Hadi ben sinemacıyım anlıyorum diyeceğim de arkadaşa gösterdim alakası yok o bile izleyip güldü :D Hadi çoluk çocuk yer de gözünü seveyim biz de izliyoruz yapmayın şunu pişman etmeyin Nova Prospekt gibi saçma sapan şeyleri. Onlar bile daha uzmanlaştı bu tarz şeylerde. Gizli kamera sadece siyah-beyaz efekti verilmiş olan kameranın açısı. 4:53'te bir gizli kameradan bir de Yavuz'la birlikte giren kameraman Erkut'un açısı var adam saklanmamış yani. 4:56'dan sonra bir de sarsa sarsa yaklaşıp alt açıdan falan alıyor o kadar komik yani :D Hayır iddianız eşek şakası ama keşke aksiyon sekansı falan deseydiniz o zaman olurdu yani. Fırat sen de hiç oynayamamışsın ara ara izleyip ara ara rahat bırakın bizi falan diyorsun bi imdat bi bir şey bi suratında korku ifadesi falan adama şaka yapıyorsan ikna etmen lazım. Bir de oyuncu olacaksın :D 5:53'e kadar kameraman arkadaş 3 metre öteden çekmeye devam ediyor sonra hop "cut" yapıyoruz 5 saniyeliğine sözde gizli kameraya sonra tekrar kameraman abimize geçiyoruz Selim bey ayan beyan görüyor adamı ama sormuyor siz hayırdır kimi kandırıyosunuz adam kameraya çekiyor Erkut hayırdır falan diye :D Hani saklanıp bir şeylerin arkasından kenarından çekse ara ara saklansa sonra bi aralıktan çekse gözükmemek için falan diyeceğim ki Selim bunu yer :D Çok amatörce olmuş :D Güzel güzel planlamışsınız Yavuz Selim'le anlaşıp sana eşek şakası yapıcaz falan oyna diye bizi koparmaya çalışıyosunuz :D

  • Baba Naruto
    Baba Naruto

    Selim abii Cesur sanmıştık seni be abbii

  • izlemessem olmaz
    izlemessem olmaz

    Ne korktu beee

  • Adem Musaev
    Adem Musaev

    Selime bakın yaaaa 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

  • Üengeç Oyuncu
    Üengeç Oyuncu

    Keşke kurgu olmasaydı

  • Barty Crouch JR.
    Barty Crouch JR.

    burda tek güzel oynayan kişi sizi kaçıran kişi, adam çok profesyonel maşallah

  • Barty Crouch JR.
    Barty Crouch JR.

    14:55 yavuz selimde mikrofon takılı belindeki cihazdan anlayabilirsiniz, mafya kaçırıyor ama bir yandan kamera çekiyor bir yandan mikrofonla ses kaydı alınıyor :D

  • Barty Crouch JR.
    Barty Crouch JR.

    adamın saçlar vücut tamam da o atlet ne amına koyim adam kaçırıyor mafya ama üstünde askılı var sanki sahile yürüyüşe gidecek :D

  • Barty Crouch JR.
    Barty Crouch JR.

    7:06 fırat azıcık oyunculuk öğren, o kadar role girmen lzım ki yavuzun suratına bakmaman lazım, sen arada bir bakıyosun hatta göz göze geliyorsunuz, senin oynayacağın oyunculuğun ......

  • Barty Crouch JR.
    Barty Crouch JR.

    5:12 yavuz abinin eli boşta ama bilerek arkada tutuyor, adeta kelepçelenmek istiyor, sizin yapacağınız kurgunun amına koyim

  • Efe Bey
    Efe Bey

    666 bin abone 👹👹

  • إبراهيم الراوي Ibrahim El Rawi
    إبراهيم الراوي Ibrahim El Rawi

    Oyunculuk rolu guzel ama yinede iglendim ben helal olsun iyi rol yaptiniz

  • Amaçsız
    Amaçsız

    Sandalyelere baglamamislardi kaca bilirlerdi fake

  • Batuhan Yıldız
    Batuhan Yıldız

    Flash tv

  • KAMONE mtc
    KAMONE mtc

    KURGU BE KARDEŞİM 2. KAMERAYA BAKIN ANLARSINIZ BIRI CEKIYOR ORDA KAMERAYLA ONLARDA GÖZLERİNİ SÜZÜYO AMA KAMERAYA GELINCE GOZLERINI CEKIYORLAR SIKEYIM TRsoftRLIGINIZI YA HEPINIZ YALANCISINIZ

  • ERAY PEKER
    ERAY PEKER

    abıcım nıye kufur ettın hgıc etmezdın be

  • BloodMoon31 31
    BloodMoon31 31

    selim dede cok korkmuş bee valla 1 yildir takip ediyorum selim dedeyi ve en cok korktugu şey buydu :D

  • Ada Erol
    Ada Erol

    Abi oscarlık film çekmişsiniz nasıl başardınız çok güzel olmuş bravooooo👏👏👏👏

  • toyzy Gamer
    toyzy Gamer

    Daha yeni izkiom efaaneeeeeeeee

  • Kamil Özmen
    Kamil Özmen

    Haaaaaahhaaaaahaaaaaahaaaa sonu komikdi abiiii

  • İsmayil İsmayilov
    İsmayil İsmayilov

    Bize ne yapıyorsunuz abi gizli kamera var el salla abi

  • Ahmet Yilmaz
    Ahmet Yilmaz

    Selim abinin ağlamasina şasirdim harbi

  • Ahmet Yilmaz
    Ahmet Yilmaz

    Tilki selim oldu tırrrrsak selimmm

  • Hakan Sen
    Hakan Sen

    Abi yavuz selim'in canını acıtarak hata yaptın

  • FT- MEHMET EMİN
    FT- MEHMET EMİN

    Kameramana noluyo amk

  • Tokmak Bey
    Tokmak Bey

    19:43 olum kurgu oldugu cok beli adamin elleri bagli bidek bacaklari deyil peki bunu nasil yapmadim tam o sahnede amk

  • aLoNe DaRk
    aLoNe DaRk

    Videonun %90ı abi ben bisi yapmadim hahaha

  • emre dincel
    emre dincel

    SELİM KAMERAMANI NASIL GÖRMEDİ ACABA

  • Abdurrahim Mutlu
    Abdurrahim Mutlu

    yavuz dedenin ilk defa agladıgını gördüm

  • Deniz Taylan Kılıç
    Deniz Taylan Kılıç

    1 Selim Dedenin cebindeki mikrofon ? 2 Kameramanı neden ellemiyorlar ?

    • Deniz Taylan Kılıç
      Deniz Taylan Kılıç

      Lan uzağa gitmiş olsa bile ışık yansımasına bakarsan oranın içinde hangar gibi yerin uzakta olması zor

    • İbrahim Emir Ökten
      İbrahim Emir Ökten

      1 Zaten video çekicekleri için mikrofon vardı zaten video çekmeye gidiyorlardı 2 Kameraman uzaktadır ve zoomlaranarak çekilmiştir

  • Bünyamin Çağlar Çiğdemoğlu
    Bünyamin Çağlar Çiğdemoğlu

    15:14 :D

Sonraki