ABD'nin Aradığı Türk Yeniden Dolar Basarken Yakalandı - Röportaj Adam
1:57
2,432,946
Röportaj Adam
Reddit
ABD'nin Aradığı Türk Yeniden Sahte Dolar Basarken Yakalandı. Bayram Öncesi Piyasaya Sürülmesi Beklenen Dolarlar İmha Edildi.
Röportaj adam ile Adana, Türkiye ve dünya gündeminden ilginç haberler, komik röportajlar izleyin.

YORUMLAR
  • Mahsum Peraçi
    Mahsum Peraçi

    Gercekten yarila yarila sesli güldüm 😄 😄 😄 helal olsun gardaşim bas basss 😎😎

  • # V.I.P
    # V.I.P

    Lan oglum siz aptalsiniz lan nasil video cekmişsiniz ula aptallar

  • ısmet turey
    ısmet turey

    Egoiste değil foto çekilelim dedim hemen çekildik egoist olsa birdaha izlemezdim kral adam 😂

  • mr. hızlı
    mr. hızlı

    ....

  • Elif Ceviz
    Elif Ceviz

    😂😂😂

  • Muhammed ali'nin youtube dünyası
    Muhammed ali'nin youtube dünyası

    1:43 çok komik

  • mami g
    mami g

    Dolar 6.04 şu an, piyasaya yine bi el at aga 😂😂😂

  • Aykırı Adam
    Aykırı Adam

    Bu baskını niye yapmışlar sürsünler piyasaya dolar azalsın delimisin amk

  • Dilay Türkoğlu
    Dilay Türkoğlu

    La casa de dolar

  • Halil Çinar
    Halil Çinar

    Yakalanmasama 50 kr olacaktı

  • Karanlıkdaki Aydınlık
    Karanlıkdaki Aydınlık

    İspiyonculukta zirve yapanlar spiker oluyo işde hayatın kanunu değil insanın ibneliği adamlar 30.000 dolara 50 lira fazla görülüyor normal mi ki amk . Olum tek yol devrim değil ölüm kimle yapacan devrimi o çocuklarında amına koydu o çocuklar , yazsam biraz daha içeri atarlar beni

  • Bilal Yasar
    Bilal Yasar

    Helal

  • Musa Sarikaya
    Musa Sarikaya

    Yav abi harbiden seni izledimde kendime geliyorum kafam aciliyor basarilar

  • LolDemA
    LolDemA

    1:03 ABİ SANA KURBAN OLURUM YA :)

  • Yücel Yüksek
    Yücel Yüksek

    Bu ne yaw su Hale bak Birde marifet sannediyorlar !!

  • Zehra aa
    Zehra aa

    #kazdağları harika olmuş. "Oksijen bitene kadar ..." dolar basacakmış. (Dünya Lideri (!), dinler bir ders alır mı ?)

  • Akay Beyter
    Akay Beyter

    Yav şu adamı Bi rahat bırakın kardeşim, ekonomiyi düzeltecek tek kişi, ben cumhurbaşkanı olsam bu adama dolar basması için fabrika kurardım

  • Osman'ın Bağımlılığı
    Osman'ın Bağımlılığı

    montajmı

  • Seyfi Yilmaz
    Seyfi Yilmaz

    Adam haklı bnce

  • taşkın ferdi
    taşkın ferdi

    Ulan alnını dolarla siliyor la😂😂😂😂

  • ayaz senol
    ayaz senol

    Abi habercilerin sahte inanması beni benden alıyor

  • Nothing Man
    Nothing Man

    0:37 cok güzel mesaj veriyor anlayana

  • Berker Biner
    Berker Biner

    hahahahaha sesli guldum

  • Emre Balta
    Emre Balta

    Yıl 2020 hâlâ izleyenler...💪+1lesin.

  • Emre Balta
    Emre Balta

    Ağaç bitince oksijen biter.oksijen bitince sıkmışım dolarida dünyanıza.😀😀😀

  • Oyun Artisti
    Oyun Artisti

    olum bu ne lan efso :D fdhgdhfh

  • Lg Social
    Lg Social

    Adamsyn bırader senıngıbı açik gönüllü ınsanle gurur duymalary lazym.olum bu şakamy.

  • Oguz Duran
    Oguz Duran

    Hahaha baya iyi ya

  • tehlikeli canlı
    tehlikeli canlı

    1:43 washington ne yazdık bu çıktı mahsun:bana mühebbet versene

  • елья абыева
    елья абыева

    😀😀😀😀😀

  • Onur Avcı
    Onur Avcı

    1.50 adam anlını dolarla siliyo :)🤣🤣

  • Revan Bayramov
    Revan Bayramov

    Para kağıtdan değil, pamukdan yapılıyor. Bilmeyenlere söyliyim 😊👌

  • Murat Turgut
    Murat Turgut

    Trump her gün çorba kaşıklar artık 🤣🤣

  • Galata Saray
    Galata Saray

    😂😂😂😂😂😂

  • Point Blank TheOrder
    Point Blank TheOrder

    İlk başta Gerçek haber sandım amk 🤣 helal olsun

  • zorba komando
    zorba komando

    Bize müebbet verin 😁 bu arada maşalı güzelmiş satılıkmı😁 bende matbaacıyım😎

  • miharbi ok
    miharbi ok

    Rezzab a ince gönderme:)

  • Yenibosna Istanbul
    Yenibosna Istanbul

    Choq gozal

  • Helöv Haksim
    Helöv Haksim

    Size keleşte verem değil mi lan o

  • TacoWare
    TacoWare

    Abi yanındaki adam sıfır birin ilk sezonunda oynayan değil mi

  • Only V
    Only V

    Adam La Casa De Papel de zannediyor kendini herhalde

  • Şahin Kızılaslan
    Şahin Kızılaslan

    El patron ( Pablo escobarin lakabi ) 😎

  • Keyty Koty
    Keyty Koty

    -oglum bu ne? -wasinton -ee bu portakal -googleye yazdim bu cikti bizde bu resmi bastik - ya bize mübet verin atin iceriye😂😂😂

  • Fatih Çiçek
    Fatih Çiçek

    Dolara waşhington portakal basmışlar. Adam çaresiz bize müebbet verin diyo ☺☺

  • PRİVATE FİTNESS TRAİNER ptozgrertgrl
    PRİVATE FİTNESS TRAİNER ptozgrertgrl

    Sen varya adamsın .. Helal olsun kardeşim ...ayakta alkışlıyorum... MİZAHIN İÇİNDEN GEÇEN ADAM...

  • Yasemin Develi
    Yasemin Develi

    Alemsin valla nerden buluyon böyle espirileri

  • Melik Melik
    Melik Melik

    😁

  • sergio erns
    sergio erns

    Kardeş az daha yavaş konuşsan bii bukadar daha abonen olacak farkında mısın bilmiyorum?

  • Necati Matkap
    Necati Matkap

    A

  • reşat taş
    reşat taş

    Abe açsan sana ekmek arası dolar vereyim ye..😂

  • ÇILGIN GÜVERCİNLER
    ÇILGIN GÜVERCİNLER

    el patron

  • Selçuk Güzeldere
    Selçuk Güzeldere

    bu ne olm sksks

  • Mister M
    Mister M

    😃

  • alp alplerogli
    alp alplerogli

    Abi sen nerde otriyon misafir gelmek istiyorum

  • Mehmet Kaya
    Mehmet Kaya

    m.1-xbahistnxf.com?bf=5e1ce4adc40bd_62762443

  • what a big potato
    what a big potato

    Alt yazıyı kim yapıyor

  • ميمو& مينو
    ميمو& مينو

    Helal olsun abi tramp çorbayı Türkiye’de ‏ ‏ yiyecek 😂😂

  • Sohret Muquyev
    Sohret Muquyev

    Halal olsun Gardash😉😎🤘

  • Sinan Nilüfer
    Sinan Nilüfer

    👈👈👈👈

  • Yaşar Açar
    Yaşar Açar

    Lan ben de gerçek haber sandım.

    • PRİVATE FİTNESS TRAİNER ptozgrertgrl
      PRİVATE FİTNESS TRAİNER ptozgrertgrl

      Valla kardeş izlediğim ilk videosunda bende orjinal haber sanmistimm.. çok başarılı bir kardeşe benziyo zaten ☻😁

    • Adanalı 01 01
      Adanalı 01 01

      Yaşar Açar 🤣🤣🤣🤣🤣 Bizzat tanıyorum kendisini Normalde de mizah anlayışı çok güçlü biri Ama mizah sadece Dürüstlüğüne lafım yok Adamdır kendisi

Sonraki